Gekke cyclus!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aoibhe, 4 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Vanaf deze maand willen mijn man en ik gaan proberen voor een kindje. Ik gebruik al een tijd geen anticonceptie meer en dat ging prima (mooie cyclus, 28-31 dagen, lichte menstruatie). Alleen... Heeft mijn cyclus deze maand besloten bijzonder gek te gaan doen. Waar ik natuurlijk onzeker van word!

Op 10 oktober had ik mijn menstruatie en op 28 oktober (dag 19) kreeg ik al bruinverlies gedurende 5 dagen en op donderdag 2 november (dag 24) begon mijn menstruatie al met meer dan normaal heftige krampen. Ik dacht eerst, een gekke korte cyclus misschien? Maar nu, 1.5 dag later, niets meer. Net intiem geweest met manlief, helemaal niets te zien?!

Heeft een van jullie hier ervaringen mee? Of een idee wat hier aan de hand kan zijn? Ik hoop dat jullie een antwoord hebben!

Groetjes,

Aoibhe.

2. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Misschien innestelingsbloeding?

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Of ovulatiebloeding. Een cyclus van 28 dagen garandeert niet dat je op dag 14 een eisprong hebt

4. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Hallo!

Het bruinverlies herken ik. Ik had ook een onregelmatige cyclus (was nog maar ronde 3) en zo rond de periode dat ik mijn menstruatie zou moeten krijgen, heb ik 1 dag bruinverlies gehad en de dag erna nog wat bruinig slijm (mijn excuses voor de omschrijving :D).
    De dag daarna helemaal niets meer...
    Ik had geen buikkrampen, maar wel steekjes in mijn buik/linker eierstok.
    Een week na dat bruinverlies heb ik getest omdat mijn menstruatie er maar niet doorkwam en was positief! ;)

Volgens de gyn kan dat bruinverlies oud bloed geweest (dus blijven hangen van mijn vorige menstruatie, gezellig) of innestelingsbloed.
    Dus misschien heb jij eerst oud menstruatiebloed verloren en nadien wat innestelingsbloed?

Nog even afwachten tot je NOD en testje halen, alleen zo weet je het zeker want het vrouwenlichaam kan je nogal voor de gek houden als je zwanger wil worden o_O

Veel succes alvast!! Hou ons op de hoogte!

Deel Deze Pagina