Hi dames, Even vooropgesteld dat ik níet bezig ben met zwanger worden. Ik had ook niet gedacht ooit nog op dit forum te komen Laten we het er op houden dat mijn gezin compleet is en ik al 2,5 jaar een koperspiraal heb, tot grote tevredenheid. Maar goed nu het volgende. Ik heb een paar weken desogestrel geslikt (minipil) voor heftige PMS/PMDD dat is nu 6 weken geleden, goede menstruatie gehad daarna en ik leek ook prima on track te lopen afgelopen menstruatie maar i.p.v. een best heftige menstruatie bleef het bij minimaal bloedverlies van slechts 1 dag. Ik heb halverwege mijn cyclus wat licht bloedverlies gehad na het vrijen, 10 dagen later een lichte spotting, ook geen klachten die ik normaal heb (normaal vanaf een week voor menstruatie ontzettend zere en opgezette borsten, buik en rugpijn). Nu heb ik sinds woensdag, bijna een week nu dus, ontzettend last van mijn rug, tenminste zo begon het dacht ik, het schoot er in maar voelde eigenlijk direct als bekkenpijn, last met opstaan en gaan zitten, niet kunnen draaien in bed, auto rijden is killing, precies zoals toen ik zwanger was. Ook ben ik uitgeput, ik heb 3 kids dus geen alarm, maar val overdag gewoon in slaap, en ontzettende hoofdpijn al dagen. Dat in combinatie met mijn gekke menstruatie blijft het in mijn hoofd spoken dat ik ondanks mijn spiraal weleens zwanger kan zijn. Maar is dat niet veel te vroeg om nu al bekkenpijn te hebben, zou dan nu 5/6 weken zijn.. ik weet het test is het enige zekere Groetjes M
Ik zou maar eens testen. Het is een kleine kans om zwanger te worden met een koperspiraal, maar het kan wel, vooral als hij per ongeluk verzakt is bijv. Paar jaar geleden was er iemand hier op het forum die met spiraal in zwanger geworden, en die zwangerschap heeft doorgezet. Maar wie weet hebben de hormonen van de pil je lijf ook wel gewoon in de war geschopt en is de bekkenpijn ongerelateerd...
Zo voelde ik me rond m'n eisprong en net voor m'n menstruatie standaard in de jaren dat ik een koperspiraal had.