buikpijn en zeurende pijn in mn liezen

Discussie in 'Miskraam' gestart door makey, 14 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    zoals julie (sommige weten) weten heb ik 28 een mislkraam gehad (curretage die dag)
    het bloeden (was de laaste week alleen oud bloed) is sinds gister gestopt maar heb nu sinds gister (zaterdag) last van een zeurende (menstruatie achtigekramp /pijn ) buikpijn en een zeurende pijn en trekkend gevoel in beide liezen
    En lagerugpijn maar weet niet of dat in verband staat want ik heb ook op hakken gelopen wat ik nooit doe dus dat kan er los van staan.
    Ik voel me verder goed en heb geen verhoging.
    Zwanger zijn lijkt mij onmogelijk

wie weet waar dit op kan duiden???

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Makey,

Zou het je eisprong kunnen zijn? Ik heb dan in elk geval ook een ongi achtig gevoel. In dat geval heeft je lijf de hormonenboel weer snel op orde gekregen, dat zou wel mooi zijn!

Neeke

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi makey,
    ik denk ook je eisprong
    sterkte chantal

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Wat vervelend Makey, die klachten die je niet kunt verklaren.
    Ik hoop voor je dat het je eisprong is.
    Dan kun je weer verder als je eenmaal ongi bent geweest.

Mijn bloedverlies is inmiddels bruinverlies geworden.
    Nu heb ik steeds als ik te snel opsta of een onverwachtte beweging maak een steek in m`n onderbuik.
    Zou dit nog nav de curettage kunnen zijn?
    En herkent iemand dit?

Makey, veel sterkte met alles.

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hoi hope
    die steken had ik ook of bij onverwachtse beweging of als ik teveel had gedaan kreeg ik dat.
    ik herken het zeker kan erg vervelend zijn. heel veel sterkte he meid , gaat t alweer een beetje?

de krampen zijn weg en had gister wat witverlies en vandaag wat licht rozig bloed maar dat zal wel van de curretage wat nagebleven bloed zijn.
    eisprong , ja dat weet ik niet zou kunnen ik heb dat nog nooit gevoeld eisprong "pijn"want ik was meteen na t stoppen van de pil toe zwanger.
    laten we t hopen hihihih

Deel Deze Pagina