Tussen het verdriet en de huilbuien door, heb ik toch de kracht gekregen om een gedicht te maken voor ons kindje dat geen kans had om bij ons te mogen zijn. Ik wilde dit gedicht graag met jullie delen. Wat doet dit pijn. Nog niet zo lang geleden waren we dolgelukkig. Nog een aantal maanden en dan zouden wij jou in onze armen kunnen sluiten. Iedere dag gingen we meer aan dat idee wennen en iedere dag meer genieten. Tot die ene dag onze droom ineen viel. Geen zevende hemel meer en zeker geen grote roze wolk. Het voelde als een donderwolk en de bliksem die ons hart raakte. Je was niet verder gegroeid en je hartje klopte niet, wat deden deze woorden pijn. Wat eens zo mooi leek, was in een klap weg. Wat was je gewenst en wat hadden we je graag bij ons gehad. Maar het mocht niet zo zijn. Bedankt lief kleintje, voor het moment dat je bij ons was en dat we van je mochten genieten, ook al was het maar kort. In ons hart heb je voor altijd een plek veroverd. Al voelt ons hart nu alleen maar pijn. In het gedicht heb ik onze gevoelens omschreven. Ik denk dat vele op dit forum dit zullen herkennen. Bedankt dat ik dit met jullie mocht delen. Liefs Hope
koude rillingen lopen over mn rug, wat een mooi gedicht zo puur!!! Heb er verder geen woorden meer voor Wens je hel veel sterkte verder Liefs Deesje
Wat een ontzettend mooi gedichtje Ik heb het zelf ook meegemaakt en de ik krijg er helemaal kippenvel van. Heel veel sterkte meis met dit grote verlies..
Prachtig Hope, Zit met tranen in m'n ogen. Heel veel sterkte. Kan me voorstellen wat jullie doormaken. Gr. Carmen
wauw wat mooi meissie ...het is idd. al het gevoel omschreven en ik krijg er rillingen van ..goed van je dat je het zo van je af kan schrijven ... liefs asjuh
heel mooie gedicht,het verwoordt precies wat ik ook heb meegemaakt!!!!!!!! veel sterkte met het verwerken van je verdriet. Ally
Heel mooi en herkenbaar geschreven! Wat knap dat jij dat zo kan opschrijven, dat lijkt me echt super. Groetjes, Anakin.
ik dus ook ik herken zoveel in je gedichtje Hope vergeten kan je het nooit een plekje heb ik het wel kunnen geven hopelijk krijgt het bij jou ook een mooi plekje in je hart nogmaals sterkte meis
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop ook dat ik het een plekje kan geven en verder kan gaan. Kon ik maar 6 weken overslaan. Me dan beter voelen, 1e menstruatie weer hebben gehad en vol goede moed aan de volgende ronde beginnen. Maar helaas dat is dagdromen. Ik zal toch door deze moeilijke tijd heen moeten. Maar dankzij jullie heb ik wel een hoop steun. Echt te gek meiden.