hallo allemaal, Ik ben 7 en 8 dec. nog ongesteld geweest, en dat waren maar 2 dagen, toen ben ik daarna gewoon weer de pil gaan slikken, maar heb hem perongeluk 3 dagen achter elkaar vergeten, ong. 11,12 en 13 dec. en wel regelmatig sex gehad. maar ik ben vanaf die tijd al zo misselijk(niet overgeven), heel erg hoofdpijn, alsof me hoofd helemaal samen trekt, veel plassen, en dan het gevoel als blaasontsteking hebben. ook heb ik steken en krampen onderin me buik en rug, en een vol gevoel in me buik. eergister had ik de hele avond in me linker lies zo'n pijn. zou dit kunnen zijn dat ik zwanger ben? ik ben nog maar 19 jaar en woon net samen. ik lees overal dat je een bepaalde periode de test kan doen, daar snap ik niet zoveel van, dus weet niet of ik nu gelijk een test zou kunnen doen, wie kan mijn vraag a.u.b. beantwoorden? alvast bedankt(K)
hallo dat kan je doen via de calculator op deze site..links staat het! succes! moet je je laaste menst.(de eerste dag van je laaste menst. nvullen en dan wordt er uitgerekend wanneer je de test kan doen! liefs nikky
Er staan 28 dec. moet ik dus nog 11 dagen in spanning zitten? Stel dat het wel zo is, vind ik wel dat het heel snel is dat ik al die dingen nu al voel. Of is dat normaal?
dat is idd wel erg snel! en als je er van uit gaat dat die 2 dagen ongi geen ongi was? dan kan je denk ik al testen! liefs nikky
Ik denk dat dit geen 'bewuste' keuze zou zijn, mócht t zo zijn. Amala, ik zou ook gewoon n testje halen joh! Succes, je kunt ook met middagurine testen maar dan moet je niet zoveel meer drinken nu. Laat je t ons weten?
ik heb test gedaan,maar geeft aan niet zwanger, miss. toch na de 28ste proberen, maar nu heb ik nog een vraagje: moet ik gewoon de pil door slikken of juist niet? alvast bedankt
hey, oke, das balen!.. ik denk dat je dan moet stoppen met de pil, het kan namelijk schadelijk zijn geloof ik!weet niet zeker! weet iemand het? liefs nikky