Langere cyclus na gebruik tarwekiemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SterretjesMama, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Na vele positieve verhalen te hebben gelezen over het gebruik van tarwekiemolie, ben ik tijd geleden ook maar begonnen met het slikken er van!

Alleen zijn er ook dames die na het slikken van tarwekiemolie juist een langere cyclus kregen dan normaal? Of dat je cyclus in de war is na het gebruik ervan?

:(

2. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ook ik heb te maken met een lange cyclus en ben zaterdag begonnen met teunisbloemolie want tarwekiem beviel mij niet.

Teunisbloemolie werd mij geadviseerd door een aantal meiden hier, hoop dat het helpt want vandaag alweer dag 52 van de cyclus :x
    Contact gehad met h.a en deze zei toch weer afwachten pffff :(

Succes met alles!

Groet, Mariska

3. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Die lange cyclus heb je sinds je tarwekiemolie gebruikt?
    Ben bang dat de mijne ook helemaal in de war is .. (zie handtekening).

Over teunisbloemolie las ik juist dat je er zo'n last van je maag kon krijgen en het niet goed hielp bij zwanger worden.

Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen ervaringen!
    Ik hoop alleen dat mijn cyclus snel op gang komt, weet alleen nog niet of ik de tarwekiem nog langer zou gaan gebruiken?

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Nou zeg..ik dacht dat het aan mij lag!
    Ik heb deze maand tarwekiemolie gebruikt en ben 5 dagen overtijd met negatieve testen. Gedsie..als ik dit geweten had.
    Een homepathische winkel in de stad adviseerde dit te gebruiken maar ik ben er mee gestopt.

Nu wachten op m'n ongi...:x en opnieuw beginnen.

Misschien een overbodige tip maar mijn ha raadde mij aan om te gaan tempen. Dat geeft duidelijk aan wanneer je ei volgt zonder poespas van ovu-testen etc.

Succes!

5. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Bedankt Mumm! Hier dus het zelfde probleem .. ook over mn (normale) nod maar alles negatief.
    Die pillen slik ik dus niet meer vanaf morgen en kunnen de prullenbak in.

Succes met wachten! Hoop voor je dat je snel verder kunt ook.

6. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Het is toch allemaal wel wat met die cyclussen van ons..
    Ik denk maar dat ik ook stop met slikken, het helpt allemaal geen zier!!

Meiden, ik wens jullie heel veel succes en nu maar hopen dat onze ongi zich gauw eens aandiend

Groet, Mariska

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier nog een tarwekiemolie-slikker.. op "aanraden" van iemand in het lange cyclus topic, zij had meteen een redelijk normale cyclus en ook zwanger die ronde.. hier helpt het weinig tot niet! Ik ga het potje wel leegmaken, zo ben ik dan ook wel weer.. moet zeggen ik slik het ook niet altijd 2x per dag, misschien dat het daardoor komt?

@MwMariska, hoelang zei de huisarts dat je moest afwachten?

@Mumm84, wellicht ook overbodig maar tempen zegt meer iets over dat je ei geweest is, er zijn maar weinig vrouwen die 's ochtends zo'n dip hebben dat ze zeker weten dat die dag hun ei springt..

8. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Mijn h.a zei gewoon afwachten, hij schuift het toch op het feit dat de hormonen in de war zijn....

Verder had het hij niet over zoveel weken zonder ongi dat ik weer terug moet komen ofzo pfffffff
    Heb het hem nog wel gevraagd van joh hoelang moet ik nog wachten...
    En ja, daar kan ik het dus weer mee doen....

Dus er zit niks anders op dan afwachten

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Vervelend zeg.. ik had toen het voornemen (cyclus 2 was 79 dagen) om na 100 dagen naar de ha te gaan.. ik vind dat je dan ook echt wel recht hebt op een ander antwoord dan "afwachten", hoor! Succes!

10. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Ik weet het, heb me nu voorgenomen om nog even af te wachten en als het nog te lang duurt dan eis ik van hem dat hij me gaat helpen.
    Hetzei een goed antwoord of misschien op een andere manier, dat is dan aan hem.

11. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Mariska ik zou ook gewoon op den duur weer bellen hoor en vragen of je niet even langs kunt komen! Hij kan er wel heel makkelijk over denken maar toch .. Jij zit iedere keer in spanning te wachten en kan niet verder.

Hoop dat alles snel weer in orde is!

@Jessie: Op het potje staat 3x per dag maar slik het zelf ook maar 1x per dag .. Weet niet of het dan aanslaat? Bij het ontbijt denk ik eraan maar later niet meer.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, hier ook zo iemand.. ontbijt oké, daarna vergeet ik het.. Ik las nu iets over Menstruasan van Dr Vogel (Menstruatiepijn onregelmatige menstruatie? A.Vogel Menstruasan helpt! Met Pulsatilla), wellicht dat ik dat ga halen als deze pilletjes op zijn..

13. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hoi dames,

Nu weet ik waarom mijn menstruatie uitbleef na het gebruik van tarwekiemolie ........ Zwanger!!
    Al is het nog heel pril en ben ik heel bang na alles, we hopen dat kleintje zich goed vasthoud ..

Weet iemand van jullie misschien ook of je dit tarwekiemolie kunt blijven slikken als je zwanger bent? Of zou het beter zijn van niet, kan het namelijk nergens vinden op google of het potje zelf.

Hoop dat jullie cyclusen ook snel op gang zijn en jullie snel zwanger mogen worden!!

14. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Probeer anders een Monnikspeper (verkrijgbaar bij De Tuinen, van Vitotaal) meiden. Dat staat veel positiever aangeschreven voor een onregelmatige menstruatie, dan teunisbloemolie of tarwekiemolie, daar hoor je ook bijna geen negatieve verhalen over i.t.t. dus tarwekiem of teunisbloem...

En sterretjesmama, gefeliciteerd met je zwangerschap ! :D

15. Aprill

Aprill Niet meer actief

GEFELICITEERD meid ;) ja, je mag de tarwekiemolie gewoon doorslikken tijdens zwangerschap en ook eventueel de borstvoedingsperiode :):):) Ik geef zelf nog borstvoeding en slik ze ook ;)

Met teunisbloemolie moet je stoppen als je een eisprong hebt gehad (kan zelfs een miskraam veroorzaken)!

16. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hallo,

Wil de tarwekiem/teunisbloemgebruikers niet beinvloeden..., maar ik heb het gebruikt na de eerste cyclus.., en toen werd het een cyclus van 43 dagen.., zal hier even mijn cyclus opschrijven..., en ben 2 maanden geleden gesropt met teunisbloemolie van de etos..

30-43-32-42-31- nu weer 31, dat weet ik ivm ovutestjes..., dus voor mij geen capsule's meer na het ontbijt..., dacht dat het hielp, maar had een averechts effect!!
    XXX

17. Romy88

Romy88 Lid

4 aug 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Geniet ervan!!! :D

18. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Bedankt! Maar moet binnenkort nog wel even weer testen hoor .. Zo donker is ie nog niet, hopen dat dat snel zo mag zijn.

Voor jullie veel sterkte en blijf het volgen hoor!

19. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    @t SterretjesMama

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Groet, Mariska

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Sterretjesmama, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim dat alles dit keer goed mag gaan..

Deel Deze Pagina