Vroege posi test na 2 miskramen

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by H1985, Aug 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Na 2 miskramen heb ik nu een positieve test in handen. Wel spannend want ik verwacht over een week pas mijn NOD. Heb de huisarts gebeld en die gaf aan dat het heel goed kan dat ik weer zwanger ben! Maandag nog weer testen en dan weten we het zeker!!! Wie heeft dit ook meegemaakt?

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oeh, spannend. Hier afwachten op mijn nod. Die is of over vijf of over tien dagen. Vandaag witte test. Misschien zaterdag of zondag weer testen. Ik hoop dat ik kan aansluiten na twee mk's en dat we samen in april 2014 onze kindjes mogen vasthouden!

3. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je ook twee miskramen hebt gehad. Gelukkig goed uitslag op chromosoomonderzoek? Hebben wij ook gehad en was bij ons ook goed. Merk je ook om je heen dat weinig mensen begrijpen wat een miskraam met je doet? Niet iedereen heeft evenveel begrip bij ons.
    Nu beide nog in spanning dus!!! Ik voelde helaas geen blijdschap bij de positieve test. Meer van, deze ellende en verdriet weer....

4. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 H1985, Aug 9, 2013
    Last edited: Aug 9, 2013
    Ff nieuwe banner testen

5. MiMully

MiMully Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,405
    5
    38
    Female
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ja, alle onderzoeken waren goed. Vit.D was al via de ha gedaan en was ook goed. Ook frustrerend hoor.
    En dat van de posi test, klopt helemaal. Ik denk niet dat ik bij een volgende test oprecht blij kan zijn. Dan ga je toch weer afwachten tot het moment dat je bloed ziet.

6. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we maar positief blijven!! Ookal is dat moeilijk...

7. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

Aug 9, 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Hoi meiden, Ik wil graag even reageren op jullie verhalen... Ik heb namelijk in maart en april een hele vroege miskraam gehad. In mei had ik voor de derde maal een posi test in handen en op dat moment kon ik ook alleen maar denken: 'Het zal wel weer fout gaan.' Maar inmiddels ben ik alweer 16 weken zwanger en gaat alles helemaal goed met ons kleine wondertje! Ik weet dus hoe moeilijk het is, maar probeer positief te blijven! Ik duim voor jullie dat jullie ook snel een wondertje krijgen dat goed aan jullie blijft plakken!

8. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Gefeliciteerd!
    Hier ook twee miskramen gehad (nov '12 en febr '13) en nu weer zwanger, vandaag 15,1 weken. :)
    De eerste maanden waren slopend gewoon. Heeeel langzaam heeft de angst plaats gemaakt voor blijdschap.
    Hopelijk geldt dit voor jou ook en gaat het deze keer goed.

9. Rozemarijn123

Dec 16, 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! :)

10. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten eigenlijk wat te vroeg dat we zwanger zijn... Dat komt doordat wij hormoonbehandeling krijgen. In principe hebben we dit keer weer een grote kans dat het wel goed gaat maar de angst blijft toch. Wel fijn om succesverhalen te lezen na 2 miskramen kan het dus toch wel!!! Gefeliciteerd dames!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!! En hoop dat deze keer alles goed gaat!!

12. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

14. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee jeuk... Hoort dat erbij? Had ik vorige keren niet. Verder geen symptomen nog :)

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik herken de angst en onzekerheid. Ik heb 3 miskramen gehad en nu weer zwanger. De dagen gaan zo langzaam. Maar ook ik weet dat het deze keer wel goed kan gaan en daar houden we ons aan vast.:)

16. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    GEfeliciteeeerd meiden!!

Snap de angsten zo goed.

Hier 5 missed abortions en bij de jongste tot en met bevalling bang geweest dta het mis zou gaan..

Maar het is gewoon goed gegaan die kans is ook vele malen groter!

17. akaper

akaper Actief lid

Aug 5, 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zwanger na een aantal miskramen, conclusie vn de onderzoeken, alles is goed domme pech... Vorige maand nog mk gehad en afgelopen maandag een positieve test!!!! Afgelopen week was echt zenuwslopend elke keer met angst en beven naar de wc... tot nu gaat het goed.
    Weinig tot geen klachten, had ik bij me zoontje (3,5) ook niet, alleen ontzettende opgeblazen gevoel en de buik ook echt wat dikker en een beetje zere boobs... Dit is zoooo spannend!!
    We mogen 20 aug voor een echo..

18. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest morgenochtend weer een test doen omdat in donderdag pas mijn NOD verwacht. Ben dus nog geen 4 weken zwanger!!!! Gelukkig om te lezen dat jullie al wel kinderen hebben mogen krijgen. Hopelijk mag ik ook eens een kindje in de armen sluiten!

19. akaper

akaper Actief lid

Aug 5, 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    H1985 ik hoop het ook voor je!!! Je hebt dan wel een hele vroege positieve test of niet??

20. H1985

H1985 Lid

Jun 4, 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @akaper
    Ja ik heb een week voor mijn NOD positief getest. Ik kan niet verder zijn omdat ik de week ervoor nog voor een echo ben geweest in het ziekenhuis vanwege de hormoonbehandeling. Ik ben eigenlijk volgende week pas gerust als ik niet ongesteld ben, want dan weet ik zeker dat ik zwanger ben. Van tevoren weten wanneer je eisprong is, is heel handig, maar het brengt je ook in de verleiding om eerder een test te gaan doen...

Share This Page