Zoals ik het zeg, me man ze test! Ik zit al maanden in de MMM en dacht EINDELIJK POSITIEF te testen (aangezien Predictor in de winkel te koop is). Maar de KV testen en de Matcare testen bleven negatief, maar Predictor positief. Toen ben ik gaan lezen op het forum en las dat ze hartstikke vals testen en zelfs positief reageren op lauw water. Ik geloofde het niet, was in de wolken want had 3 positieve testen! Dus ik me man een test laten doen met de Predictor en ook hij teste ermee positief. Mijn man is echt een man en kan never nooit HCG produceren, nou toen viel ik dus van me stoel, want ze testen hartstikke vals! BELACHELIJK!
hoi meiden, ben ik weer nou kheb gelijk maar een kv testje gedaan kon natuurlijk weer niet wachten maar volgens mij niks op te zien :S snik snik maja we wachten het wel af jeetje dus predictor geeft gewoon altijd een 2de streep zoals ik nu begrijp pfffffff kunnen ze niet uit de handel worden genomen dan ofzo!!!!!!!!!
Ja, en je maakt mensen blij met een dode mus. Bij mij kwam de klap nog harder aan, want dacht dat het EINDELIJK raak was . En dat was dus niet zo. Ik kon wel janken! Sindsdien hou ik het mooi bij Matcare, KV en Sensitest
Sorry hoor Babbi dat ik dat niet gelijk begreep. Maar er stond mn man ZE test.. Dus ja je kan van alles denken! Maar dat is dan ook stom, dat zelf bij een man positief test!! Mag is vragen wat MMM is. Dat hoor ik wel meer hier. Maar weet niet wat het is. Liefs
Predictor beweerde op de test over mijn man dat dit niet kon! Nou geloof mij, heb toen me video camera gepakt, hem laten plassen, opgenomen dat het zijn urine was en dat ze positief testen! Uiteindelijk heb ik gezegd naar Kassa te gaan mochten ze me geld niet vergoeden. En ik heb me geld teruggekregen. Overigens zijn ze hier in de KV niet meer te koop (2 maanden geleden nog wel).
jeetje babii wat moet dat hard zijn zeg pfffff ik vind dat ze uit de handel genomen moeten worden!!!!!!
Ja je wordt idd blij gemaakt met een dode mus... Echt heel stom. Dus je heb je geld terug gekregen?? @ Joyce: Wat rot voor je. Misschien nog ff wachten??
Medische Malle Molen . Ik loop bij de gynaecoloog, kan niet zelf zwanger raken . Ben onvruchtbaar geworden door de prikpil (eenmalig een shot gehad) en daarvoor 3 maanden van de gewone pil af en een keurige cyclus. En dat geeft niet hoor dat je me niet direct begreep haha. Zou ook gaan denken, huh wat schrijft die nou .
nou ik denk dat ik maar even niet meer test en gewoon paar dagen afwacht morgen heb ik als het goedis me nod en mocht ik einde van de week nog niet ongi zijn dan waag ik nog een testje groetjes en bedankt allemaal voor het kijken en reageren.
deze test komt er bij mij noooooooooooit meer in paar maand geleden was ik overtijd manlief en ik een predictor test gehaald en ja hoor positief wij ja hoor geloof er niks van naar 11 jjaar zeker en nu net in mmm kan niet waar zijn het was dus ook niet waar dag later flink ongi dus je begrijpt hier geen predictor test meer succs meid
goeiemorgen meiden, ik heb vanmorgen getest met zowel sensitest dipstick (had vriendin nog over) als met de kruidvat 2 voor 5 euro test ennnnnn op beide testen een super vaag maar wel lichtroze streepje hihi wel te licht voor foto krijg het er niet goed op :S alleen nou heb ik een fout gemaakt met me cyclus berekenen en heb ik niet vandaag maar donderdag me nod zit er nu dus nog 4 dagen voor ahum kan dit dan wel???
je kunt wel een aardagen voor je nod positief testen hoor !! Nog ff spannend maar dit klinkt alvast goed !!
ik denk dat ik woensdag of donderdag weer een test waag dan zou het hcg omhoog moeten zijn en de test duidenlijker we wachten het rustig af nu maar langzaam aan krijg ik toch weer wat hoop
oeeh nou streepje is een streepje he meid!! De kruidavt kleurt alleen als je zwanger bent!! Moet dan wel echt lichtroze zijn!! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!