vroege predictor test graag jullie mening

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by joyce26, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi,
    er staat echt een 2de zeer lichtroze streepje maar krijg hem niet op foto :S voel me sinds vanmorgen ook missenlijk licht in me hoofd en zo nu en dan steken in me borsten maar goed ik ga nog niet al teveel hopen zit blijkbaar door mis rekening van mezelf nog voor me nod en je weet dus maar nooit.
    toch alvast bedankt en hopen dat ie over paar dagen stuk duidenlijker mag zijn :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

nou die wordt duidelijker hoor meid!!! je zult zien!!! succes met wachten, ik zou een dag ertussen laten en dan zou het streepje donkerder meoten zijn

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o meis spannend hoor
    hier toch een voorzichtige felicitatie

4. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Wauw meid! Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd :D.

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    dank jullie wel maar ik juich nog niet te vroeg hoor wil eerst een knal test hebben dus over paar dagen weer testen tot die tijd doet hoop leven he hahahaha

6. Alita

Alita Niet meer actief

nou geloof me die knalt over een paar dagen!!!!

7. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Nou hier ook absoluut geen vroege test van predictor meer.
    Gisteren een test ermee gedaan en ja hoor positief, wij helemaal in de zevende hemel, vanochtend een test van het kruidvat gedaan en je raad het al....hartstikke negatief.
    Heb een mail naar predictor gestuurd maar volgens hun kan de test niet positief aangeven als er niet hcg in je lichaam is waargenomen.
    Na al deze verhalen hier geloof ik dat niet en ga me dus maar langzaam instellen op mn menstruatie.
    BALEN BALEN BALEN

Share This Page