Vanmorgen 2 keer met nieuwe urine een test gedaan (matcare), en zie een heeeeeeeeeel vaag streepje... Maar, nog voordat de controlestreep echt goed opkomt is het streepje na 1 minuutje weg. Wat is het dan.... Zwanger of niet....
hoeveel dagen ben je overtijd? misschien eens een ander merk van test proberen! het feit dat het streepje toch komt...
Ben 4 oktober met de pil gestopt en niet meer ongi geworden.. Ik voel me eigenlijk prima, maar mijn vriend geeft aan dat ik zo giga snurk de laatste tijd En heb al een hele tijd een zwaar opgeblazen gevoel in mijn onderbuik.....
Als het streepje meteen weer wegtrekt, dan is de test helaas negatief. Ik heb dat ook een keer gehad en ik was niet zwanger.
heb je de matcare ultra testen? daar teste ik 5 dagen voor nod posie mee. en idd het streepje moet blijven staan. succes
mmmm vreemd ja ik zou toch even een ander testje kopen en als die nega is even bij de dokter langs gaan want er klopt iets niet denk ik zo als je al vanaf okt niet meer ongi bent geweest succes
Ehm.. Het is heel normaal hoor dat je na pilstop lang niet ongesteld wordt. Je natuurlijke cyclus moet dan eerst nog op gang komen namelijk! Ik moest zelfs maar liefst 126 dagen op mijn eerste echte ongesteldheid wachten na pilstop (en ik heb wat testjes versleten ). Er zijn hier nog veel meer meiden op dit forum die ook erg lang moesten wachten. Ben zelfs nog naar de dokter geweest. En die zei dat het soms wel een half jaar tot een jaar kon duren voordat je weer een normale cyclus hebt na de pilstop. Gelukkig was mijn cyclus (na mijn eerste echte ongi) gelijk weer regelmatig. TS: ik hoop voor je dat je gauw positief test en dat je lekker zwanger bent. En anders hoop ik dat je cyclus vlug op gang komt, zodat je weer verder kunt.