Dit ontdekte ik net bij me dochter op de zijkant van haar hoofd tussen haar haren Lijkt op een dik korstje maar is niet weg te krabben Dacht een wratje of eczeem Wil morgen wel de huisarts bellen maar nu met deze corona tijd weet ik ook niet wat wijsheid is en of je wel mag komen Ze is 11 jaar Wel last van eczeem gehad op de armen vroeger nu soms nog
Groeit ook haren in zie ik Voor mij komt het meest overeen met een wrat Ga sowieso morgen even bellen naar de huisarts
Is me nooit opgevallen Zei zelf ook niet Wil alleen iets ernstigs uitsluiten Mischien een foto mailen naar de huisarts
Bij mijn zoon zie je het ook niet, alleen als je de haren kort scheert, maar dat doe je bij een meisje niet Maar een foto mailen als je je zorgen maakt kan alfijd natuurlijk.
Daar ben je moeder voor he zorgen maken haha Ik ga altijd uit van iets ergs Stom is dat kan me zo druk maken
Ik zou niet aam iets ernstigs denken hoor! Maar wel even de huisarts bellen, fijn om te weten wat het is. Wratje oid
Ja me man zei ook al lijkt op een wrat ik bel morgen even vragen of ik foto mag mailen kunnen ze aan de hand daarvan even besluiten of ik moet komen of niet Wil niet zomaar als niet nodig is naar de huisarts
hier heeft de oudste van 11 dat ook.. de rand van het 'ding' is ook wat roder dan de rest. Huisarts kon er niets van maken. Ontdekte wel flink huidschilfers die van een gist zouden af kunnen komen - dus daar een shampoo voor mee gehad. Mogelijk zou de vlek dan ook kleiner worden ofzo. We moesten na 6 weken terugkomen om even te kijken. Nou is dat niet gebeurd door Corona. Maar de vlek is ook niet veranderd. Totaal niet. Dus vermoedelijk zal het toch een moedervlek zijn. Ik was zelf even bang voor een huidkanker ofzo- hoe onlogisch ook. Maar inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder zonder verandering dus ook daarin ben ik wel gerustgesteld. En ook de minder ernstige optie -ringworm- zal het niet zijn want dan was het ook wel veranderd.
Als ik de foto's zo zie denk ik ook aan een moeder lek, heb er zelf meerdere op m'n hoofd onder het haar. Maar even de huisarts laten checken kan nooit kwaad natuurlijk! Zeker ook omdat je het idee hebt dat het er eerder niet zat.