Zit 3 dagen voor mijn nod en nergens last van, nou ja nergens...heel erg moe, koud/warm, steekjes in mijn liezen en erg emotioneel en misselijk bij vlagen. Al 2 jaar lang zijn we aan het proberen met helaas 3 miskramen....en iedere keer na de eisprong beginnen mijn borsten pijn te doen en enorm misselijk. Nu doen mijn borsten geen pijn. Mijn ovulatietesten zijn nog vrij donker voor mijn doen. Normaal gesproken zijn ze zo licht als de onderste 2 zoals voor mijn eisprong. De 4 en 5e van onder zijn mijn lh-piek. De bovenste is van vandaag en die daaronder opeen volgend. Dus heb pas de 18e juli getest weer met de ovulatietesten. Dit heb ik nog nooit gehad..... Vorige week vroeg al een kindje aan me of ik een baby in de buik had en vanochtend kreeg ik spontaan een knuffel van een meisje op het schoolplein. En dan die tranen, lig om het geringste te huilen... Groep 8 nam afscheid onder de erehaag die de kindjes gemaakt hadden...nou...daar waren de tranen...
Ik zou niet gaan testen met ovu testen want dat geeft je geen zekerheid. Ik zou dus gewoon een zwtest doen.
Volgens mij is de 4e van onderen toch echt wel positief. Beide streepjes zijn iig even donker. Mijn lh testen liepen ook op toen ik zwanger bleek. Inmiddels zijn ze knalpositief. Ik zou echter morgen een kv test doen, die moet, als je zwanger bent nu zeker een streepje geven.
De 4e van onder is positief.. Dit is het donkerste wat het bij mij wordt. Dit is echt een knaller voor mij. Dit was 11 juli Nee ik test geen zwangerschap met een ovutest. Met mijn 1e zwangerschap gedaan omdat ik dacht dat mijn eisprong kwam. Ik was toen heel onregelmatig ongesteld en liep onder behandeling in het ziekenhuis. Maar normaal gesproken heb ik 3 dagen na mijn ei, ook weer zo'n testen als de onderste...alleen nu niet. Maar ik durf echt niet meer te testen....na 3 miskramen en 2 jaar wachten....Maar heeft dit iemand van jullie ook al eens gehad. Dat de testen weer oplopen??
De 4e van onder is echt wel positief.. Dit was mijn eisprong... Ovulatietesten worden bij niet extreem donker...
Het streepje is even donker als het controlestreepje...wellicht door de foto niet goed te zien, maar ze zijn even donker...dus positief. En mijn ei gehad....die voel ik altijd duidelijk.
Ik vind je test 11 juli duidelijk positief. Normaal springt je ei dan 24-48 uur later. Omdat de test op 12 juli ook nog heel donker is, denk ik dat je ei 13 juli is gesprongen. Dan zit je vandaag op 8 dpo, wel vroeg om al positief te testen met een hcg test. De nog wat donkere testen van de afgelopen dagen van je ovulatietesten lijken mij daarom niet door hcg komen. Als je zwanger bent zal je nu en de afgelopen dagen immers nog niet heel veel hcg hebben. Maar wie weet, heb je over een paar dagen toch een positieve test. Ik hoop het voor je!
Wat spannend voor je! En wat ontzettend verdrietig dat je al 3 miskramen hebt moeten doorstaan.. Ik zou als ik jou was toch een zwangerschapstest doen vandaag of morgen. Dan krijg je misschien duidelijkheid over waarom je je voelt zoals je je voelt
Dat de test op 12 juli nog vrij donker is zegt helemaal niets over het moment dat het eitje is gesprongen. Het enige wat telt is het begín van je lh-piek. Vanaf dat moment springt het eitje binnen 24-48 uur. Ongeacht hoe lang je test nog donker blijft.