Ik zit voor mijn cryo tp en ik moet ovulatietesten gebruik. Maar ik kom er net 1-2 te kort. Want mijn cyclus anders uitvalt. Ik wil geen hele nieuwe doos van 20 stuks bij bol.com bestellen. Want ik heb ze misschien hier na niet meer nodig. Met de post ga ik het niet redden, want maandag geen post wordt bezorgd. Dus ik zoek iemand die in utrecht woont of net er naast/in omgeving van. Ik heb geen auto. Uiteraard wil ik er voor betalen.
Ik woon vlakbij utrecht maar heb ze helaas niet. Anders mocht je zo wel hebben. Marktplaats al gekeken??
Waarom test je niet met een goedkoper merk (action, big bazar, kv) en doe je pas met de cb testen als de strepen op je andere test beduidend donkerder worden. Zo doe ik het iig en dat werkt uitstekend. De gewone testen kloppen meestal met de smiley van de cb. In het uiterste geval, zou ik dit zeker op deze manier doen.
Streepjes testen lopen bij mij slecht op en krijg nooit een streepje even dik of dikker dan de controlelijn. Dus daarom overgestapt naar cb. Met name omdat ik maar 1 kans per maand heb en niet zoals normale stellen waar het minder nou komt.
Ik zou ze toch gewoon maar bij de winkel halen als er echt nood bij is en hier niemand is. Zou het risico niet durven nemen om mn piek te missen. Met gewone ovulatietesten vind ik mijn piek ook niet. Het is dan wel duurder maarja als je daardoor wel je piek vind en dan misschien wel zwanger raakt na de terugplaatsing is het toch zeker het geld wel waard! En mocht het nu niet lukken heb je ze in de toekomst misschien wel weer nodig (hoop het natuurlijk niet voor je )