vroege symptomen zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje1990, 24 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Leden,

een hele tijd geleden aangemeld, maar nu mijn eerste topic geplaatst.
    Kleine intro:
    augustus 2012 begonnen met proberen zwanger te raken. destijds 126 kg
    Oktober 2013 manlief acute blaas,nierbekken en prostaatontsteking uiteindelijk chronisch prostaatontsteking.
    januari 2014 afvalrace 1 tot eindresulaat in juli van 94 kg.
    Augustus 2016 manlief minder last van prostaat (dus hopelijk ook wat meer kans??)
    Oktober 2016-heden afvalronde 2 voor verhoging kansen, nu op 87 kilo

Ben 26 jaar en zou dus volop in mijn hormonale kansen moeten zijn, maar zoals te lezen nog geen geluk gehad.

nu zit ik op ongeveer dag 22 van mijn cyclus en moet ik over een week ongesteld worden. ik ben echter zoo moe (dat ik gevoel heb dat mijn lichaam iets aan het vechten is en geen energie heeft) en heb ik krampjes in baarmoeder/vlak boven blaas. ook zat mijn man te 'klagen' over aders die zichtbaar zijn op borsten en vroeg zich af of dit 'zorgelijk' was.

Nu vraag ik me eigenlijk af omdat ik geen idee heb of ik hoop moet hebben wat de eerste vroege symptomen zijn geweest die jullie gehad hebben en of dit inderdaad tot een zwangerschap heeft geleid of niet.. ik durf na 4 jaar niet echt meer te hopen en vraag me dus af of dit kans is of typisch voor hormonale schommelingen richting NOD?

2. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat je nog even geduld moet hebben en als je echt niet kan wachten over een dag of 6 testen! Hopelijk wordt je blij verrast

Deel Deze Pagina