even vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ezzie, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Vandaag mocht ik voor mn tweede termijn echo,... toch weer spannend,.. vorige keer was ik 7 wk en 1 dag,. zou nu dus 10 wk en 1 dag zijn. We zagen het al snel,..hartje klopte en alles zag er goed uit alleen bij de meting bleek ik een week verder te zijn!!! ben nu dus al 11 wk en 1 dag!! ben helemaal blij,.. die vrouw stond er ook een beetje van te kijken dat het een hele week scheelde. wie heeft dat nog meer meegemaakt?
    groetjes!!!
     
  2. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    De kleine van ons loopt ook een week voor in de groei.
    Maar er is niet tegen ons gezegt dat ik nu een week verder ben als dat gezegt word.
     
  3. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ons babytje loopt ook voor op de groei, vanaf de eerste echo die we met 5 weken kregen tot nu toe. Ik ben ook op suiker getest maar gelukkig heb ik dat niet ;)
     
  4. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wij hadden ook een termijn echo rond de zeven weken en met
    12 weken week dit ook af. Bij ons zeiden ze dat we ons toch aan
    de eerste uitgerekende datum moesten houden.
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Leuk hooreen echo..
    Bijzonder om je Uk zo te zien.
    Ik heb al 5 verschillende data's gehad, maar hou maar gewoon het gemiddelde aan..we zien wel!
     
  6. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hmmm,.. nou ga ik helemaal twijfelen,.. het rare is dat die gyn niks heeft gezegd of ik nou van de eerste datum uit moet gaan of van deze,.. op dat moment dacht ik er niet aan om dat zelf te vragen,.. niet echt handig dus,. zal mn verlos moeten bellen voor meer duidelijkheid denk,..
    groetjes!
     
  7. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    hoi ook ik heb dit meegemaakt want toen ik met 9 weken de eerste echo kreeg hebben ze een meting gedaan en toen ging ik 2 weken terug dus was ik i.p.v 9 weken in een keer 7 weken zwanger voor de zekerheid kreeg ik 5 weken daarna weer een echo en bleek toen inderdaad pas 12 weken te zijn dus het kan ook andersom :p
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had woensdag de echo en ik bleek ook een week verder te zijn, lekker genieten gaan!
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bij onze dochter was het ook andersom , ik bleek een week korter te zijn .
    Moest dus rekenen op een week later bevallen zei de gyn .
    Nu ben ik nogal klein (1.55) en mn man is ook niet groot (1.65) om over de opa`s en oma`s van beide kanten maar te zwijgen .
    Ik wist dus al dat onze baby niet zo groot zou zijn .
    Heb me dus vast gehouden aan mn eerste uitgerekende datum .
    Uiteindelijk ben dus nog 10 dagen te vroeg bevallen ( gerekend van de datum die ik als eerste kreeg ) .
    We zijn nu bezig voor een derde en ga er eigenlijk van uit dat ook dat kindje te vroeg zal komen .

    Groetjes Joyce
     
  10. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Ik ben ook voor een echo geweest en de gyn zei dat ik vier dagen minder lang zwanger ben dus mijn datum schuift nu ook vier dagen op
    nu ja ik zal maar afwachten zeker
    op het eerste moment als ze dat zei was ik toch wel ongerust!
     
  11. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    401
    83
    mijn verloskundige heeft mij uitgelegd dat als de datum van de echo minder dan een week afwijkt dat de eerste datum aangehouden wordt, zeker bij een regelmatige cyclus.
     
  12. Shade

    Shade Actief lid

    1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    Nou ik kom net uit het ziekenhuis en heb te horen gekregen dat het 2 weken voor ligt in de groei maar weer niet dat ik al verder heen zou zijn als altijd gezegt is.
     

Deel Deze Pagina