Ik kon niet in slaap komen normaal dood moe. In de middag veel slaap word altijd bezweet wakker bij de vorige Zs niet gehad. Mijn kleine chihuahua stond op mijn borsten wat doet dat pijn de rest merk ik niks .. Sinaasappelsap moet ik van overgeven rugpijn en wat steekjes minder als eerst toch voelt deze Zs anders ik duim voor je
Ik had niks in de gaten, alleen één dag voordat ik ging testen (ook de reden waarom) was ik duizelig en kreeg ik het ineens heel warm. Ik had dus achteraf gezien gewoon ongesteldheidsgevoel die week. Verder beginnende symptomen in week 5 waren pijnlijke borsten, diarree en moeeeeeee en nou nog moe met andere symptomen
Zo blijkt maar dat iedereen last heeft van andere dingen als er kwaaltjes zijn. Want lees ook vaak genoeg dat meiden inderdaad helemaal niks door hadden. Ik geloof dat er wel iets is bij mij, want heb zojuist een CB + test gedaan en daar kwam een licht + op
Ik heb normaal gesproken voordat ik ongi moeten worden beetje verdrietige gedachten in bed, over de dood enzo. Toen ik zwanger bleek totaal niet! En geen steken in mijn borstkas heb ik normaal wel een paar dagen voordat ik ongi moet worden. Verder had ik wel de normale menstruatiekrampen. Mooi plus robano
dank je Shiva, vindt het heel spannend worden nu. Hopelijk is de kv test morgen ochtend donkerder dan vanmorgen
Ik had nergens last van totdat ik op een zaterdag ergens langs reed die straat heette iets met ooievaar toen dacht ik hmm volgens mij moet ik een test doen .... en ja hoor was nog niet doorgelopen of de streep stond er al
Leuk topic. Vroege sympthonen die ik week drie had waren; Moe heel moe Zin in vis En had vollere borsten die enorm pijn deed bij mijn bh uit trekken enorme pijn Deed op dpo 7 een test en die was al goed duidelijk
Ik heb nog steeds niet echt ergens last van. Vandaag alleen beetje hoofdpijn gehad, aders op mijn borsten zijn iets beter zichtbaar volgens mij, maar voor de rest geen symptomen of kwaaltjes. Dus mag niet klagen geloof ik. Doordat ik alleen er niks van merk geloof ik het nog niet helemaal. 16 september de eerste echo spannend!!