Onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Really, 30 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Really

Really Nieuw lid

30 okt 2021
    2
    1
    3
    Vrouw
    #1 Really, 30 okt 2021
    Laatst bewerkt: 30 okt 2021
    Hallo allemaal,

sorry ben zo onzeker, moet even vragen. Ben al moeder van een geweldige zoon, maar mijn man en ik proberen al 13 maanden opnieuw zwanger te worden. Twee keer had ik rond NOD (erop of vlak erna) een licht streepje of cb zwanger 1-2. Helaas zijn deze twee zwangerschappen een paar dagen later geëindigd in bloedverlies en dus een hele vroege mk’s.

Nu heb gisteren getest op NOD (ik zou eigenlijk langer wachten maar het ging niet, jullie snappen het wel). Eerst getest met kdv. Na 1 minuut tuurstreepje, maar na 5 minuten (de afleestijd) duidelijke streep. Kon het niet geloven dus tweede kdv test weer duidelijke, maar iets lichtere streep (zelfde urine).
    Toen man gebeld, ga maar cb halen, want ik ben totaal flabbergasted. Dus na een uur met zelfde urine die test gedaan. Na kleine 2 minuten komt zwanger in het scherm en na kleine 3 2-3 weken. Ik word daar heel onzeker van, dat moet er toch binnen een paar seconden inspringen?
    Bovendien testte ik eigenlijk, omdat ik aan alles voelde dat ik ongesteld moest worden en ik dat gewoon zeker wilde weten, omdat de druk en er dan deze maand af was.
    Mijn symptomen (die normaal altijd voor/ tijdens een menstruatie er zijn:
    Heet hebben,
    Beetje verkouden,
    Zoet ruikende urine
    Druk rechts in buik
    Veel plassen
    Alleen heb ik meer last van stemmingswisselingen, normaal ben ik voor mij menstruatie gewoon een aantal dagen een heks.
    Ik meen trouwens dat ik deze symptomen ook had, toen ik zwanger was van mijn zoon, maar dat is 3 jaar geleden.
    Ik weet ook dat het niets zegt over een evt mk in de toekomst, maar een duidelijke streep nu zegt toch wel iets over je hcg? Sorry ben zo onzeker.
    Ik zal een foto van de 3 testen toevoegen.
    De onderste is met de meest verse urine gedaan.
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

MB91 vindt dit leuk.
  2. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Die 2-3 ziet er goed uit. Dat het pas na een paar minuten 2-3 minuten werd is niet zo raar denk ik. Misschien zit je net tussen die 1-2 en 2-3. In ieder geval is 2-.3 met clearblue op nod wel netjes hoor. Die kruidvat testen verschillen nu ook niet zoveel.

Gefeliciteerd!

3. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Ik heb 3 van die testen gedaan en alle 3 de keren, duurde het wel even voor het termijn erbij stond. Er kwam vrij snel zwanger en toen duurde het echt wel even voordat er 2-3 en 3+ kwam.
    Dus lijkt me gewoon normaal dat die er even over doet.

En gefeliciteerd, testen zien er mooi uit.

4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Cb duurt bij mijn weten altijd lang voordat er iets op komt te staan, zeker geen paar seconden! Toen ik heb hem bij onze zoon deed duurde het ook super lang. Kan me nog herinneren dat ik me afvroeg of hij kapot was. Ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet dus die paar minuten wachten heeft er niets mee te maken gehad.
    Je kruidvat test ziet er duidelijk positief uit hoor! Weet je wanneer je eisprong is geweest?

5. MB91

MB91 Fanatiek lid

Hele mooie strepen op je test meid, gefeliciteerd. Het kan dat de CB er iets langer over deed omdat je wellicht net op de grens zit tussen 1-2 weken en 2-3 weken. Dit is mij toen ook gebeurd en ik heb een prachtige dochter op de wereld gezet deze maand, dus we gaan gewoon voor een plakbaby en ik hoop met heel m'n hart dat je van je zwangerschap kan genieten. :)

6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.876
    8.040
    113
    Ik zeg zwanger en hopelijk gaat het goed! Gefeliciteerd!
    Clearblue geeft altijd eerst 'zwanger' aan, en pas veel later het aantal weken. Is dus volkomen normaal!

7. Really

Really Nieuw lid

30 okt 2021
    2
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel allemaal. Ooh je wordt er zo onzeker van.
    Je maakt jezelf helemaal gek!

8. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!
    En ik herken je onzekerheid heel goed, hopelijk gaat het in de komende tijd minder worden!

Deel Deze Pagina