Vanaf afgelopen maandag heb ik last van zeer gevoelige tepels en ben ontzettend moe. Misschien komt de moeheid nog door de griep van vorige week (?) en ga ik me dingen verbeelden, maar die gevoelige tepels heb ik nooit eerder gehad tijdens mijn cyclus. Heb ook af en toe het gevoel dat er wat omhoog komt, maar ben absoluut niet misselijk. M'n humeur springt ook van hoog naar laag dus weet even niet waar ik aan toe ben... Ben wel aan de pil, maar ben de eerste twee vergeten (dus kans op eisprong - welke ik overigens niet heb gevoeld). Op dag 8 en 14 van mijn cyclus hebben we wat geoefend, en halverwege het condoom weg gedaan en "voor het zingen de kerk uit" (niet veilig dus!! maar had alleen nog van die rotdingen waar het extra lang mee duurt en we waren het een beetje zat 8)) - oh wat klinkt dat stom als ik het weer lees haha... Moet er nog trouwens wel bij vertellen dat dit mijn laatste strip is. We willen heel graag over een paar maandjes voor het echie gaan klussen... Kortom, wat zijn de heel erg vroege tekenen van een zwangerschap?