Hallo... dmv een laparoscopie en chromo zijn pas geleden mijn beide eileiders weer geopend, nadat ze erachter kwamen dat ze beiden geheel dicht waren. Toch ben ik dit jaar zwanger geweest (MK). Ongeloof heerst enorm. Maar ik vroeg me af wie dit ook heeft meegemaakt en hoe snel het nu kan gaan? Mijn gyn geeft mij goede hoop en zegt dat het binnen 2-3 maanden nu raak zal zijn. Maar ik vind dat nogal een uitspraak, niet? Ik hoop dat er meiden zijn die mij hun verhaal willen vertellen. liefs van Joeke
Hoi Joeke, Ik heb in 2007 een BBZ gehad,en dit jaar heb ik ook zo'n operatie gehad in januarie. Ik had alleen waar ik de BBZ heb gehad verstoppingen in de eileider,en die andere vrijwel niets,maar toch ben ik in Maart aangeteld. 'Dus............succes!!!!! Liefs Brigitte
Hoi Joeke, Vorig jaar april heb ik ook een laparoscopie en chromopertubatie gehad vanwege de verdenking van endometriose. 1 eileider bleek dicht te zijn (en is ook niet opengemaakt) en de andere eileider hebben ze doogespoten. Twee maanden later was ik zwanger! Helaas is dit na negen weken geeindigd in een miskraam. Nu heb ik onlangs een HSG gehad. Dit lijkt op chromopertubatie, alleen is dit op oliebasis en de chromopertubatie doen ze met water. Ik hoop dus dat het zijn vruchten afwerpt en ik over een paar maanden zwanger ben. Heel veel succes! Groetjes Caro
Hallo Joeke, 20 Aug. is bij mij een cyste verwijderd door middel van een laparascopie en is gekeken of de eileiders goed doorgangkelijk zijn, dit laatste was dus het geval. Ok ik heb endometriose. ik ben nog niet zwanger maar wil het ook heel graag en wil je dan ook veel succes wensen. groetjes hummel
Dames, bedankt voor jullie verhaal. Het doet me goed te weten dat ik niet de enige ben, hoewel je dat natuurlijk wel weet, maar niemand praat er eigenlijk over. Gisteren controle gehad, alles zag er goed uit, we gaan er weer voor ! En hopen dat we snel goed nieuws hebben, Ik wens jullie het allerbeste, met binnenkort een mooie test in handen! Lieve groet van Joeke