Mijn testje HAD een streepje....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door toetiefrutie, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetiefrutie

17 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gister ochtend dus een test gedaan, ben 2 weken overtijd, heb zere borsten eet me eigen onderuit en plas ieder 2 minuten. (uit vorige zws zelfde symptomen) dus ik heb er een van DA gehaald en wat denk je... Hij word eerst rozig MET duidelijke streep. ik draai om om mijn schoonzus te bellen, en mijn streep vervaagd. Na 15 min was die compleet weg en de venster was spierwit (dat hoort zover ik weet wel.) Ik heb meteen de huisarts gebeld ivb met medisch geval en hun hadden nog een urine test gedaan en die was negi. Nou ben ik dus vandaag bloed wezen prikken maar moet tot maandag wachten wat gewoon een kwelling is. Iemand dit ooit mee gemaakt?? :(

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb je niet een andere test in huis of morgen even naar kruidvat

het is wel bijzonder hoop op goede uitslag en in die tussentijd helaas afw8

3. toetiefrutie

17 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb nml een lichaam die problemen met HCG heeft dus de laatste x ik zw was had ik dus 7 testen nodig voor ik het echt zag. Nou denk ik maar dat ik morgen er nog een ga doen... maar dit had ik nml nog nooit mee gemaakt.. Ik heb wel vorige maand gehad dat ik helemaal nergens geen streepje kreeg, was ook iets aparts.. maar dat een streepje er was en ik omdraai en verdwijnt is iets nieuws voor mij!!

4. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Dit doen de testen van de DA.. er komt een streep als de test gaat werken en later verdwijnt deze weer.. heb er ook eens 2 gedaan en bij beide testen precies hetzelfde probleem.. ik zou een andere test kopen en die van de DA niet weer gebruiken!!!

5. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Was de urine nog aan het doorlopen? Soms krijg je dan een streepje te zien die i.d.d. weer verdwijnt.

Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal wil weten waar je aan toe bent.
    Succes!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb het wel eens met een test van CB gehad. Er verscheen meteen een plusje, maar helaas trok die net zo hard weer weg. Ik was niet zwanger...:(

7. toetiefrutie

17 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was je wel zwanger?:)

8. toetiefrutie

17 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chantal

nou het was al doorgelopen en kreeg gewoon een streepje en toen ineens verdween die weer! Ik wil idd weten waar ik aan toe ben. Pff dit kan zo vermoeiend zijn...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nou, ik heb een geheel andere ervaring met de DA-testen. Bij mij bleven de twee duidelijk aanwezige strepen goed staan. (Zie mijn foto-album.)
    Wel waarschuwden ze mij bij de DA-drogist dat deze testen nogal eens indrooglijntjes vertoonden(waarom ze ze dan verkopen???). Je moet ze echt binnen te tijd aflezen, werd mij verteld.

Probeer anders inderdaad even de Kruidvat 2 voor 5 euro (ook binnen de tijd aflezen trouwens) of de CB Digitaal (die aangeeft zwanger of niet zwanger).

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben ook niet zo'n fan van de da testen.. Wat mij verbaasd is dat hij 15 minuten nodig had om weg te trekken.
    Ik heb wel eens een test gedaan van de da..
    Als de urine doorloopt is er altijd een streepje te zien (niet echt klnalroze hoor) maar na een minuutje ofzo is die weer weg.

Wat ook belangrijk is bij deze testen is dat je absoluut niet te veel of te weinig urine gebruikt.

Lang wachten nu tot maandag he...

11. toetiefrutie

17 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend een van KV25 gehaald.. maar helaas geen streepje... Volgende maand beter

Deel Deze Pagina