Hallo iedereen, Ik lees al een tijdje mee maar heb nu pas een account aangemaakt. Hopelijk kan iemand me helpen want ben even flink in de war. Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan op dag 2 van mijn cyclus. Ben nu dus soort van ongesteld. "soort van" omdat ik voornamelijk bruinverlies heb en bijna geen rood. Ik had een aantal ovu testen besteld via internet en die zijn vandaag binnen gekomen dus was natuurlijk nieuwsgierig hoe dat allemaal werkt hihi dus heb meteen getest. Maar nu weet ik niet wat dit zegt. Heb nog nooit ovulatietesten gedaan dus tsja.. Kan iemand me helpen? Is dit positief of niet? Bedankt alvast !
Hmmm niet positief, maar wel donker voor 2 dagen na je menstruatie! Je begint wel erg vroeg met testen! Je zou pas eind volgende week bijv een eisprong hebben bij een regelmatige cyclus.
Bij mij betekende het oplopen van een ovutest helemaal niets. Deze is inderdaad nog niet positief. Succes
Haha ja weet ik. Ik ben nog steeds ongesteld. Ik was gewoon enthousiast dus ga verder ook niet testen nog. Begin pas later, maar omdat ik nog geen ervaring heb met deze testen wilde ik even de mening van ervaringsdeskundigen. Bedankt voor je reactie
Iedere vrouw heeft standaard wat LH in haar lichaam zitten. De een wat meer dan de ander. Daarom is het om je eisprong te vinden ook zo belangrijk dat het test streepje echt minstens net zo donker moet zijn als het controle streepje. Succes deze maand!!
IK vind het toch wel een heel donker streepje voor dag 2! Ookal heb je altijd wel wat LH in je urine geeft dat echt niet zo'n donker streepje denk ik hoor. Ik heb hiervoor gevoelige testen gehad, die dus ook altijd een streepje geven, maar die waren wel wat lichter. Zou ook een zwangerschapstest proberen als ik jou was
Hey! Mijn testjes geven ook zowat elke dag zo'n donkere streep, maar toen ie positief was knalde ie echt! Veel donkerder dan de controle streep. En de cb Digital gaf toen ook een smiley
Aaahhh spannend nou ik wacht het nog een aantal dagen af, wie weet breekt mn ongesteldheid nog in volle heftigheid los. Maar ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, ben pas vorige maand gestopt met de pil.
Ik heb net de zw test gedaan en helaas; negatief wilde jullie het toch even laten weten omdat jullie met me mee hebben gedacht
heel raar ja. Ik dacht ook allemaal symptomen te hebben en alleen maar bruinverlies. Maar zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik heb trouwens een test gebruik van zwanger&kids, geen idee of die heel gevoelig zijn.
Newbie. Balen meid. Vind je ovulatietest best donker inderdaad. Zo een, krijg ik vaak een dag voor een echt positieve. Ik denk dat je het even een dag of twee moet aanzien of je menstruatie door breekt, en zolang het geen rood wordt nog eens testen. Wil nog wel even zeggen dat je pas moet tellen vanaf de 2e dag van R O O D verlies. Jij verliest bruin, dus dit geldt nog niet. Pas wanneer je dus 2 dagen achter elkaar echt rood bloed verliest, begin je te met tellen van je cyclus en is er sprake van een menstruatie. Dus tellen vanaf rood helder bloed verlies (sorry voor de onsmakelijke details hoor!) Ik hoop vooralsnog dat je lekker zwanger bent!!! Succes meid!