ovulatie sensitest senaitive of pro?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door monifique, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Mijn nieuwe cyclus is weer begonnen en dus wilde ik weer nieuwe ovulatietesten bestellen.
    Hiervoor heb ik die van 123thuistest en zwanger en kids geprobeerd. Op beide was mijn ei niet echt duidelijk te vinden. Veel dagen achter elkaar 2even donkere strepen, maar geen knaller.

Nu wil ik graag die van sensitest gebruiken maar twijfel even tussen de sensitive(extra gevoelig) of de pro.
    Zijn er meiden met ervaringen met deze testen? Welke zouden jullie mij aanraden? Of misschien meiden die hetzelfde hebben ervaren als ik en een andere test aanraden?

Ben benieuwd naar jullie antwoord!

2. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ik heb sensitive gehad maar vond het een vaag lijntje. Eerlijk gezegd is clearblue me het beste bevallen. Die is tenminste duidelijk(maar wel duurder).

3. Margien82

Margien82 Actief lid

19 jan 2014
    127
    19
    18
    Vrouw
    Sales Manager
    Drenthe
    Bij mij bleven diverse merken erg onduidelijk. Ik heb toen de OV testen besteld van Clearblue, deze geven een smiley :) aan. Perfect kan nooit mis gaan, en neemt alle twijfels weg!

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor jullie reactie!

Mijn cyclus is echt heel onvoorspelbaar. . Vandaar dat ik clearblue niet zo goed aandurf. Daar zitten geloof ik 7 testen in toch? Dan moet ik wel ongeveer weten wanneer mijn ei is.. Anders wordt het helemaal duur.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had de normale Sensitest Ovulatie dipstick, ik vond ze geweldig.

Elke maand een knaller en stipt 2 weken daarna ongesteld, ik heb eerst 5 maanden niks gebruikt, toen 6 maanden die van de Action die nooit mijn ei vonden en daarna 4 maanden Sensitest en in de 4de maand van deze testen waren wij zwanger.

Ik zou geen andere meer proberen.

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie!:)

7. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verder nog mensen ervaring met de sensitest testen? Zeker in vergelijking met zwanger en kids??

Deel Deze Pagina