Hoi allemaal! Mijn nieuwe cyclus is weer begonnen en dus wilde ik weer nieuwe ovulatietesten bestellen. Hiervoor heb ik die van 123thuistest en zwanger en kids geprobeerd. Op beide was mijn ei niet echt duidelijk te vinden. Veel dagen achter elkaar 2even donkere strepen, maar geen knaller. Nu wil ik graag die van sensitest gebruiken maar twijfel even tussen de sensitive(extra gevoelig) of de pro. Zijn er meiden met ervaringen met deze testen? Welke zouden jullie mij aanraden? Of misschien meiden die hetzelfde hebben ervaren als ik en een andere test aanraden? Ben benieuwd naar jullie antwoord!
Ik heb sensitive gehad maar vond het een vaag lijntje. Eerlijk gezegd is clearblue me het beste bevallen. Die is tenminste duidelijk(maar wel duurder).
Bij mij bleven diverse merken erg onduidelijk. Ik heb toen de OV testen besteld van Clearblue, deze geven een smiley aan. Perfect kan nooit mis gaan, en neemt alle twijfels weg!
Thanks voor jullie reactie! Mijn cyclus is echt heel onvoorspelbaar. . Vandaar dat ik clearblue niet zo goed aandurf. Daar zitten geloof ik 7 testen in toch? Dan moet ik wel ongeveer weten wanneer mijn ei is.. Anders wordt het helemaal duur.
Ik had de normale Sensitest Ovulatie dipstick, ik vond ze geweldig. Elke maand een knaller en stipt 2 weken daarna ongesteld, ik heb eerst 5 maanden niks gebruikt, toen 6 maanden die van de Action die nooit mijn ei vonden en daarna 4 maanden Sensitest en in de 4de maand van deze testen waren wij zwanger. Ik zou geen andere meer proberen.