Ik zie hem ook duidelijk. Moest even opzoeken was utrogestan is maar goed dat je daar meteen mee begonnen bent. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk dat dit deze kleine blijft zitten, ik duim voor je.
Zou heel leuk zijn, maar ben nu al bang dat t niet raak is... Mijn temp was gisteren 37.04 en vandaag 36.96... Dipjes zijn nooit goed geweest bij mij... Ben veel panischer dan normaal bah... Ik duim voor je!!
Ik heb niks met temperaturen gedaan, alleen vier ovu testen en ik wist genoeg. Verder los gelaten en genieten. Dat werkte voor mij het beste. Elke keer weer trouwens. Hoop het voor je meid
Ik hoop door t tempen niet onnodig vroeg te gaan testen is ie stabiel dan kan ik eerder testen, schommelt hij op t einde te erg dan ga ik (hopelijk) niet testen
Ik duim mee,en inderdaad gelijk beginnen.Krijg je ook morgen al de uitslag van de bloedtest?spannend weer meid.
Ja morgen meteen uitslag zal vandaag niet meer lukken denk ik haha en dan word er een afspraak voor over twee weken gemaakt. Maar goed eerst even afwachten maar weer
Nee heb al witte testen gehad hoor. Dus dit is geen oud hormoon. We gaan het zien net bloed geprikt en morgen even bellen voor de uitslag
Wowwww lola wat een mooie test zeg! En goed dat je met gelijk Twee bolletjes bent begonnen. Nu duimen op een plakker!
Wat fijn zo snel weer lolababy! Zie hem duidelijk, gefeliciteerd. Hopelijk gaat het deze keer met de utrogestan goed meid
Hey Lolababy wauw!!!! Ook ik ga héél hard duimen voor een blijvende zwangerschap meis! En gefeliciteerd
Nou heb gebeld voor de uitslag is nog wel laag 16 hcg haha maar goed het zit er wel. Word nog even terug gebeld of deze bloedtest herhaald moet worden. Maar heb in ieder geval 20 nov een echo staat dan zou ik 6 weken en 3 dagen zijn. Ben echt benieuwd Foto van gisteren ( sorry beetje geel geworden) en vannacht moest echt nodig en kon het niet laten, toen had ik natuurlijk nog niet gebeld