Hoi, Hierbij de action zwangerschapstest van mijn zus. Clearblue zegt helaas niet zwanger. Wat vinden jullie ?
Ik ook! Welke CB test had ze? Alleen zwanger - niet zwanger? Of met indicatie? Want die zonder indicatie hebben wel veel meer hcg nodig.
Ik ook !! Misschien te weinig hcg voor clearblue ? Ik heb geen idee hoeveel de action nodig heeft en hoeveel clearblue nodig heeft ? X x
Bedankt voor de snelle reacties!! Het is de cb zonder indicator. Ik adviseerde ook voor een kruidvat testje morgen. Ik vind de test ook positief, me zus durft zelf nog niet positief te zijn door de negatieve test van cb.
Ja idd! Cb test met Indicator geeft echt wel zwanger aan. Kan niet anders.. Action test heeft minder hcg nodig dan een kv. Mijn kv test was zoals deze action en had een positieve cb. Volgens mij is ze 'gewoon' hartstikke zwanger!
Ik had met CB zonder indicator al 3 dagen voor NOD positieve test, maar deze ziet r ook positief uit dus zou me geen zorge maken
ik vind hem ook positief. Mijn test van action was veel lichter en de dag erna kv testen gehaald en knal positief.
Echt wel positief hoor, kijk maar naar mijn action test in mijn album. een dag later gaf de clearblue 1-2 weken aan