He dames, Ik moet echt eens geduld gaan oefenen Ik had besloten om een vroege test op zijn vroegst woensdag te doen. Een leuk idee, alleen de uitvoering verliep wat minder, want ik heb 'm vandaag al gedaan. Hoe graag ik er ook een streepje op wil zien, hij is nog witter dan omo-wit. Nu is mijn vraag: is er nog hoop op een zwangerschap? Of kan ik die voor deze maand laten varen? Ik weet dat 5 dagen testen voor NOD erg vroeg is, maar deze test kan 6 dagen voor de verwachte NOD uitgevoerd worden. Is het echt zo dat er pas HCG aangemaakt wordt als de eicel volledig ingenesteld is, of gebeurt dat ook al eerder maar dan in zo'n mate dat een normale zwangerschapstest dit nog niet kan detecteren? Ik ga nog minstens 3 dagen wachten voordat ik weer ga testen (hoop ik).
Is voor ons lastig te zeggen of je zeker niet zwanger kan zijn zover voor je NOD. Ik vind het ook echt wel vroeg 6 dagen voor je NOD eerlijk gezegd, denk dat je toch een beetje geduld moet beoefenen Test gewoon eens op je NOD als je niet gaan menstrueren, heb je in elk geval meer kans op een streep als je echt zwanger bent.
Ja hoor tuurlijk is er hoop. Ze zeggen dat je kan testen zes dagen voor nod dat wil niet zeggen dat ie dat ook meteen aangeeft hoor. Hier deed ik altijd drie dagen ervoor met kruitvat dan en was negatief zo wit als wat. Dag later strepen... Dus meid gewoon ff geduld hebben alles kan nog.
moet je even op de percentages op de verpakking krijgen. Zelfs de cb digital is niet 100% zeker wanneer je hem 4 dagen voor nod gebruikt dus zal deze test ook niet zijn.
Hier ook bij 6 voor nod negatief.. maar paar dagen later positief Houd moed! Bovendien kan je lf deze maand wel iets langer zijn..wie weet ..of je ei laat.
Wachten! ik heb precies die sensitest dingen ook gebruikt bij mijn vorige zwangerschap en die was witter dan wit 4 dagen voor NOD, op NOD was het nog turen geblazen. Pas na NOD ging ie knallen. Off topic: Er is trouwens een klets-topic bij Zwanger Worden voor dames die na MA/MK weer zwanger proberen te worden, als je nog wil aanhaken ben je welkom
Ik had met precies diezelfde test vlak voor NOD negatief... de dag erna testte ik met een action-test (!!) licht positief. Ik was alleen niet helemaal zeker wanneer NOD was, maar ik zat tussen 11 en 14 dpo... Helemaal niet tevreden over die test dus!!
Mijn tip: ze niet meer in huis halen ruim voor je nod En ja tuurlijk kan je nog positief testen,grote kans dat he innestelling nog niet geweest is . Zolang die nog niet geweest is, kan je nog niey positief testen.. Hoe vroeg het ook kan met deze testen
Pas als een embryo is ingenesteld, gaat er HCG in je bloed aantoonbaar zijn en dus in je urine en dan moet het gehalte ook nog boven de detectiegrens van de test zijn...kortom, zoals hierboven al staat: wachten tot je NOD of nog iets langer, scheelt een hoop geld en frustratie
Bedankt voor jullie reacties! Dat geeft de burger moed! Ik zal inderdaad nog even flink geduld moeten hebben. Ik ben daar zoooo slecht in, pfff. @Lianne: had het topic inderdaad al wel gezien. Maar dat is al zo'n vast groepje, dus ik dacht laat ik me daar maar niet meer mee gaan bemoeien.
Er is nog alle hoop hoor...Ik testte 4 dagen voor NOD nog negatief ... En tadaa, zie m'n onderschrift Sterkte met wachten, weet hoe ongeduldig je dan bent (heb dan ook heul veul testen gedaan, haha) (Action testen zijn supergoedkoop, mocht je testdrang krijgen )
Bedankt voor je reactie Foekje Ik heb zeker de hoop nog niet laten varen na al jullie reacties. Ik ben ook heel erg fan van de action testen met mijn testdrang hihi. De Wibra schijnt ook hele goedkope te hebben en heb van meerdere dames gehoord dat dit dezelfde zijn als die van de action.
Die testdrang.... Hahaha ik koop ook vaak gewoon bij de action testen en dan test ik in de hoop op een wonder hahahaha. Terwijl het echt kansloos is haha. ( ik deed van morgen ook een test... Zie banner.. Hahaha hopeloos) Geduld is een schone zaak... Sterkte ermee! Ben benieuwd over paar dagen!
Ja, erg he, die testdrang. Gisteren zat ik 6 dagen voor NOD, dus ik dacht: kan ik mooi een ultragevoelige van Sensitest doen die je vanaf 6 dagen voor je NOD kunt doen. Ergens weet ik wel dat de uitkomst bijna niet positief kan zijn, maar toch maakt dat me dan weer onzeker Ik word soms echt moe van mezelf Maaarrr: ik hoop dat ik het volhoudt tot vrijdag ochtend om niet te testen...