Lieve allemaal, Bijgevoegd mijn testje van vanmorgen met mijn 2e plas. Ik weet het, erg vroeg maar voelde mij zo anders dan anders! toen ik t streepje zag kon ik het gewoon niet geloven?! ik verwachte omowit? Ik heb lang met manlief staan kijken en knuffelen.. het kan nog alle kanten op maar volgens mij staat er voor nu een streepje... Wat denken jullie? lfs, Dorri
Ik had op 8dpo ook een positieve test dus het kan zeker!! Wel ben ik niet fan van deze testen want hiet had ik altijd streepjes op. mischien even een andere test doen? Kv2v5? Ik zie m wel in ieder geval
Het is een echte streep en mooi roze.. ik vier vandaag de verjaardag van mijn dochter dus vandaag is haar dag.. Morgen of wat later nog zal ik een kruidvat testje doen.. maar eigenlijk twijfel ik er helemaal niet aan.. ik voelde me zo anders.. zodra ik de kv 2v5 heb gedaan zal ik jullie weer updaten Bedankt voor het meekijken.. liefs Dorri
Spannend hoor!! Ik vind hem namelijk best duidelijk. Hopelijk is het echt zo. Ben heel benieuwd naar je kv-test. Voor vandaag een fijne dag!
Hoi Dorri, gefeliciteerd ik zie zeker een streep. We lopen gelijk op. Ik ga niet testen, voel me namelijk niet anders dan elke maand
Gefeliciteerd met je dochter! Leuke dag gehad? Ik zie wel een streepje, spannend! Benieuwd naar je volgende test.
Dankjewel voor jullie felicitaties, de visite is net de deur uit.. Ik heb om 19 uur toch nog snel een kv 2v5 gedaan en geen rekening gehouden met drinken oid.. ook daarop een licht roze streepje hoor.. pfff t moet nog even landen hoor... heb ook wel wat buikpijn vandaag maar dat schijnt er bij te kunnen horen.. blijft dus nog even spannend tot mijn NOD. nu eerst lekker slapen! lfs, Dorri