Wie wil er even mee kijken?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mve81, Jan 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mve81

mve81 Lid

Jan 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

We zijn niet bezig voor een 3e. Maar als het zo zijn zijn, wel enorm welkom natuurlijk.

Vorige maand is het een keertje mis gegaan met het condoom. Ik heb de dag erna een morning afterpil gehaald, en hem diezelfde dag nog ingenomen. 2 weken later werd ik gewoon ongesteld, dus ik dacht: die pil heeft zijn werk gedaan.

Echter afgelopen week zei een collega fluisterend tegen me (een collega die meer schijnt te zien dan andere mensen;)), joh hoever ben je? Dus ik keek haar verbouwereerd aan en zei: Ik ben niet zwanger hoor. Dus ze zat me schaapachtig aan te kijken en is in volle overtuiging dat ik wel zwanger ben:).

Nu kon ik het natuurlijk niet laten om een test te doen. Eerste test foutief uitgevoerd. Ik scheet in mn broek van angst. Meteen de 2e test er maar achteraan gedaan. Dit is hem! Wat denken jullie?

Attached Files:

2. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

Jun 9, 2012
    573
    0
    16
    Duidelijk een tweede streep!

3. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Hmmm. Hij is toch wel positief. Hoelang is het nu geleden je vorige menstruatie?? Want als je al zolang zwanger zou zijn moet het streepje toch al wel veel duidelijker zijn geworden.... Dan is dit echt veelste licht

4. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Gefeliciteerd!:D

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    duidelijk een streep hoor .....Gefeliciteerd!

6. Padmee

Padmee Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    2,051
    1,533
    113
    Ziet er inderdaad positief uit. Spannend!

7. Niena01

Niena01 Bekend lid

Jan 3, 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Als het al meer dan een maand geleden een keer is misgegaan dan vind ik deze hel erg licht. En knap dat dat door de morning after pil heen zou gebeuren zou wel echt heel bijzonder zijn. Maar ik zie wel een streepje dus ik zou het niet weten. Misschien kan je een cb digital doen?

8. mve81

mve81 Lid

Jan 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    De test heb ik afgelopen donderdagavond gedaan. Dus sowieso avond urine en veel gedronken. 4 januari was eerste dag laatste menstruatie, 16 januari test gedaan, en vandaag zit ik 12 dagen voor nod.

9. mve81

mve81 Lid

Jan 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mezelf al af zitten vragen of het kan dat dit door de MAP komt? Ik heb werkelijk geen flauw idee. Zou toch bijna te bizar wezen als het wel zo zou zijn. Een vriendin van me is echt bezig met zwanger worden, maar haar test was (helaas) omowit. Vandaar mijn twijfel over mijn eigen test, hoewel ik hem nu op deze foto vrij onduidelijk vind. Op mijn mobiel vind ik hem veel "positiever" lijken.

10. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Hmm bizar! Waarom doe je niet nog even een testje met ochtendurine??

11. Niena01

Niena01 Bekend lid

Jan 3, 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Hmm maar 12 dgn voor nod is ca 2dpo dan is het vruchtje niet ingenesteld denk ik. Misschien idd hormonen van de map

12. mve81

mve81 Lid

Jan 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die test wil ik donderdagochtend gaan doen. Ben ik een week verder, dan hoop ik ook dat er meer duidelijkheid is. Als het weer zo'n test is, ga ik er vanuit dat het negatief is.

13. Niena01

Niena01 Bekend lid

Jan 3, 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Maar ff teruggelezen je bent dus ook Ongi geweest en denkt dat dit dus een zwangerschap van 6wkn geleden is als ik het nu goed leed. Want eerlijk is eerlijk die streep zie ik echt.

14. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Verstandig! Ben benieuwd hoe hij er dan uit ziet!

15. mve81

mve81 Lid

Jan 25, 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, of het is dan toch echt een miskraam geweest. Maar ik ben "gewoon"op dag 28 ongi geworden. Ik heb geen idee of het kan? Zwangerschapstesten die positief uitslaan na het gebruik van de MAP?

Maar als het een miskraam is geweest wat met 4 weken is fout gegaan, dan zou hij nu toch niet meer positief kunnen uitslaan?

16. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Je test kan daar daar nog postief van zijn, hcg blijft soms lang in je lijf. Het zou ook kunnen dat er nog restjes zitten van de miskraam

Share This Page