wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by marilouise, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

gisterenavon verloor ik wat bloed beetje bruinig meer met waterige afscheiding .

ik dacht al het is over vandaar de banner, mijn nod zou over 2 dagen zijn nu doe ik net een testje en krijg dit. hij is in het echt een stuk donkerder.

wat denken jullie

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik zie duidelijk een streep !

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

Mar 14, 2008
    882
    0
    0
    Bij de oudste had ik precies hetzelfde. Ik dacht op maandag dat ik ongesteld werd (verloor wat bruine rommel) en had de moed al helemaal opgegeven, maar het zette niet door en ik voelde me zo anders dat ik op woensdagavond weer getest heb en die was positief. Volgende maand wordt hij 3 :D

Succes meid! De test is in ieder geval erg mooi zo! Ik heb goede hoop voor je...

4. jup

jup Actief lid

Aug 10, 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dat is echt wel een streep!! Hopen dat het zo blijft... *duimt*

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Ik had het ook, ik verloor bloed dacht ooo ben ongesteld...maar het zette niet door!!
    dus deed toen 2 dagen na nod een test en jahwel zwanger..
    Helaas is het alleen niet goed af gelopen!!

Maar je test is duidelijk hoor!! gefeliciteerd!

6. linny24

linny24 Actief lid

Jan 2, 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    je bent zwanger hoor gefeliciteerd ik vind hem echt al aardig duidelijk zeker voor 2 dagen voor nod
    dus geniet er van

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik zie een streep! Gefeliciteerd!

Ik zou over een paar dagen nog een test doen en als die donkerder is, dan weet je dat je hcg stijgt. :D

8. noname

noname Bekend lid

Aug 18, 2008
    679
    0
    0
    morgen weer een test doen!!!! als het goed is wordt hij donkerder..spannend

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie een goede streep al hoor. Is de bruine afscheiding al gestopt?
    Zou morgen weer een test doen

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    volgens mij was het bruinverlies van je innesteling en ben je nu hartstikke zwanger!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Ben het eens met mama van Bo..volgens mij hartstikke zwanger :D

12. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Test heeft toch duidelijk een streepje. Ik had ook 2 dagen voor mijn NOD licht bloedverlies, en ondertussen bijna 15 weken zwanger! Ik ga voor je duimen :)

13. marilouise

bruinverlies is vanmorgen al helemaal gestopt. Ik hoop het zo !

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dan heb ik goede hoop hoor Marilouise! :)

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    die is positief hoor!!!

16. marilouise

ik zou pas over 2 dagen mijn nod hebben, nu ben ik dus aan het twijfelen dat ik deze te laat heb afgelezen dus heb er vanmiddag nog 1 gedaan flink gedronken daarvoor maar toch een heel licht streepje, kleurde later wel door is dat normaal met kruidvat 2 voor 5

inmiddels weer wat oud bloedverlies dus ik ga pas juichen als ik ook echt overtijd positief test !

ben erg bang

17. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Volgens mij is dat wel normaal ja, dat later bijkleuren. Volgens mij heb je gewoon mooie positieve testjes en dat 1 a twee dagen voor NOD! Bruinverlies hoeft niets te betekenen, zoalng je geen krampen hebt met roodverlies is het allemaal nog heel normaal.
    Sterkte met de zenuwen ;)

18. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik had bij mn zoontje ook een paar dagen bruin/roodverlies hoor op het tijdstip van mn nod..dat hoor je wel vaker..en die test is idd positief volgensmij..die testen zijn heel nauwkeurig..spannend hoor!!

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb bij mijn drie zwangerschappen altijd bruinverlies gehad, tot roze tot helderrrood bloedverlies. en heb 3 prachtkinderen.

20. marilouise

we hebben vanmorgen 1 dag voor nod nog een keer getest, en na 5 minuten was er een licht 2e streepje te zien iets lichter dan gisteren maar deze was wel echt zeker netjes binnen de tijd (wel donkerder dan de 2e van gisteren) ik vindt het zo spannend, we hebben afgesproken dat we morgen mijn nod afwachten en dan pas maandag en of dinsdag weer gaan testen (durf nu wel te denken dat ik toch zwanger ben ) :D

joehoe ben voorzichtig blij !

bloedverlies loopt er niet uit als ik heel veel moeite doe met afvegen maar verder niet, geen krampen geen rood bloed .

Share This Page