gisterenavon verloor ik wat bloed beetje bruinig meer met waterige afscheiding . ik dacht al het is over vandaar de banner, mijn nod zou over 2 dagen zijn nu doe ik net een testje en krijg dit. hij is in het echt een stuk donkerder. wat denken jullie
Bij de oudste had ik precies hetzelfde. Ik dacht op maandag dat ik ongesteld werd (verloor wat bruine rommel) en had de moed al helemaal opgegeven, maar het zette niet door en ik voelde me zo anders dat ik op woensdagavond weer getest heb en die was positief. Volgende maand wordt hij 3 Succes meid! De test is in ieder geval erg mooi zo! Ik heb goede hoop voor je...
Ik had het ook, ik verloor bloed dacht ooo ben ongesteld...maar het zette niet door!! dus deed toen 2 dagen na nod een test en jahwel zwanger.. Helaas is het alleen niet goed af gelopen!! Maar je test is duidelijk hoor!! gefeliciteerd!
je bent zwanger hoor gefeliciteerd ik vind hem echt al aardig duidelijk zeker voor 2 dagen voor nod dus geniet er van
Ik zie een streep! Gefeliciteerd! Ik zou over een paar dagen nog een test doen en als die donkerder is, dan weet je dat je hcg stijgt.
Test heeft toch duidelijk een streepje. Ik had ook 2 dagen voor mijn NOD licht bloedverlies, en ondertussen bijna 15 weken zwanger! Ik ga voor je duimen
ik zou pas over 2 dagen mijn nod hebben, nu ben ik dus aan het twijfelen dat ik deze te laat heb afgelezen dus heb er vanmiddag nog 1 gedaan flink gedronken daarvoor maar toch een heel licht streepje, kleurde later wel door is dat normaal met kruidvat 2 voor 5 inmiddels weer wat oud bloedverlies dus ik ga pas juichen als ik ook echt overtijd positief test ! ben erg bang
Volgens mij is dat wel normaal ja, dat later bijkleuren. Volgens mij heb je gewoon mooie positieve testjes en dat 1 a twee dagen voor NOD! Bruinverlies hoeft niets te betekenen, zoalng je geen krampen hebt met roodverlies is het allemaal nog heel normaal. Sterkte met de zenuwen
Ik had bij mn zoontje ook een paar dagen bruin/roodverlies hoor op het tijdstip van mn nod..dat hoor je wel vaker..en die test is idd positief volgensmij..die testen zijn heel nauwkeurig..spannend hoor!!
ik heb bij mijn drie zwangerschappen altijd bruinverlies gehad, tot roze tot helderrrood bloedverlies. en heb 3 prachtkinderen.
we hebben vanmorgen 1 dag voor nod nog een keer getest, en na 5 minuten was er een licht 2e streepje te zien iets lichter dan gisteren maar deze was wel echt zeker netjes binnen de tijd (wel donkerder dan de 2e van gisteren) ik vindt het zo spannend, we hebben afgesproken dat we morgen mijn nod afwachten en dan pas maandag en of dinsdag weer gaan testen (durf nu wel te denken dat ik toch zwanger ben ) joehoe ben voorzichtig blij ! bloedverlies loopt er niet uit als ik heel veel moeite doe met afvegen maar verder niet, geen krampen geen rood bloed .