vroege-test vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mopsie83, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Even een vraagje.. Hebben jullie ook wel eens getest met een vroege zw-test, die je 6 dagen van tevoren kunt doen, en dan negatief blijkt te zijn, maar dat je later alsnog een positieve test hebt? Ik heb vanochtend namelijk getest (normaal cyclus 26 dagen) en hij was dus negatief, maar dacht echt dat ik zwangerschapssymptomen had/heb. Gevoelige borsten, btje stom, maar er kwam een beetje vocht uit mijn tepel toen ik erin kneep.. Maar zo'n test is 99% betrouwbaar, dus daarmee zakt de moed wel in m'n schoenen.. Kun je ook vocht uit je tepels krijgen door de zwangerschapsvitaminen?

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik vind het wel heel vroeg hoor... 6 dagen voor nod.

Het kan zeker zo zijn dat je op nod wel een positieve test hebt. Daarom ben ik ook niet zo'n fan van zó vroeg testen. Ik had twee dagen voor nod een negatieve test en op nod een positieve.

Dus ik zou nog lekker (hoe moeilijk het ook is!!) 6 daagjes wachten en dan testen.

Ik hoop voor een positieve test uiteraard:D

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zo ver voor je NOD testen is nooit betrouwbaar, ongeacht welk merk test je gebruikt.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik testte zo vroeg van tevoren ook niet positief. Dus het kan zeker nog positief worden!!

5. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames, thx voor jullie reacties. Het geeft me een beetje hoop, maar ik weet ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 1 of 2 dagen voor NOD positief, alle andere testen die ik toen deed in andere rondes en omowit bleven, klopten helaas ook...

Maar dat vocht uit m'n tepel, blijf ik toch raar vinden? Heeft iemand daar ervaring mee?

Deel Deze Pagina