trage schildklier en zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempje22, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik een schildklier heb waarvan de ene kant wel werkt en de andere kant niet goed werkt. En dit heb ik al een aantal jaar hebben ze gezecht. Nu maak ik me eigen zorgen hoe het zit met zwanger worden. Kan dit nog wel? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
  3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ik heb ook een trage schildklier, daar zijn ze bij de vruchtbaarheidsonderzoeken achtergekomen. Ik ben na tien jaar nog niet zwanger. Dat zal wel even slikken zijn voor je, maar geen reden voor paniek nog. Ik ken veel mensen die met medicatie toch heel snel en gezond zwanger zijn geworden.

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Wow daar schrik ik wel even van:( Ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Want ik gebruik nu nog geen medicatie. Zou ik dan toch nog zwanger kunnen worden? Ze hebben gezecht dat de ene kant wel werkt en de andere niet goed meer

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Ik heb ook een trage schildklier. VOOR mijn zwangerschap zijn ze erachter gekomen en slikte medicatie. Ik dacht ook moeilijk zwanger te worden maar 3e ronde na pilstop was ik zwanger. Tijdens zwangerschap slikte ik alleen meer medicatie thats it. Heb nu een dochter van 9 maanden.

Dus denk niet gelijk negatief. Er zijn wel meiden die niet gelijk zwanger kunnen worden en sommigen dus wel net als ik. Wens je veel succes alvast.

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Dankjewel:) zo dat geeft me weer een beetje hoop. Ik moet over 2 weken terug dan gaan ze opnieuw bloedprikken en als de schildklier hetzelfde is gebleven dan moet ik naar een internist zeiden ze. Want me cyclus en menstruatie is verder allemaal goed

7. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

Jul 25, 2012
    761
    0
    0
    Hier ook een trage schildklier en zie mijn banner :) Ik ben in januari begonnen met medicatie en in mei was ik zwanger.
    Als je schildklier echt heel traag is en je krijgt medicatie, wacht dan met zwanger worden tot je waardes goed zijn. De kans op een slechte afloop als je schildklier niet goed is, is echt hoger.

8. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Oke bedankt voor je berichtje. Ik had gezecht dat we met zwanger worden bezig zijn. Ik moet nu over 2 weken kijken wat de uitslag is. Ze hebben verder niks gezecht dat het invloed heeft op een zwangerschap. Want ik wil wel dat als ik zwanger zou zijn dat alles goed mag gaan en niet dat het niet goed gaat vamwege me schildklier. Anders bel ik morgen nog eens terug om dat te vragen over onze kinderwens:)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik... Mij sk is vertraagd.. Krijg sinds een paar maanden medicatie..
    Daar zou ik in jou geval ook echt overleg over plegen.. Want de kans op een goede zwangerschap is gewoon kleiner ( zie onderschrift)

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Oke ja ik heb vanmiddag bloed laten prikken op me schildklier en nu afwachten op de uitslag. Hoop dat het niet zo is een Als het wel zo is dat ik medicatie krijg. Dan kijken ze of het nu nog zo is want de laatste keer dat ze bloed hebben geprikt was in 2011:)

11. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Ik heb de uitslag al binnen en alles was perfect!!:) mee schildklier is helemaal in orde en omdat het toen wat afwijkend was zeiden ze dat kan komen Door een andere levenswijze en omdat ik toen misschien nog in de groei was? ? Maar gelukkig is alles goed

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Wat goed Bloempje22. Fijn dat alles perfect is. Zie je nou. Alles komt goed !

13. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

Mar 8, 2013
    682
    0
    0
    Ja ik ben echt heel blij met dit nieuws:) gelukkig is het allemaal goed. Een hoop dat het nu ook allemaal goed komt met een klein wondertje We blijven hopen:)

Share This Page