Poeh he, man boos dat ik zwanger kan zijn, ik vind t toch eigenlijk wel gaaf! Totaal niet gepland wat ook niet kan want ik heb pcos en hebben voor ons zoontje 2 jr in ziekenhuis gelopen voor hormoonbehandelingen!
Wat rot dat je man zo reageert. Even laten bezinken. Het is dan ook een schrik. Ik heb ook pcos en ja dan kun je alsnog zwanger worden. Hier zelfs voor ons vierde kindje. Zonder hulp van de MMM
Vervelend dat je man zo reageert, maar ook mrt pcos kan je zwanger raken. En neem aan dat hij wist dat er geen ac was. Wellicht even de schrik te boven komen. Ik zie op beide testjes een mooie streep! Van harte .
Wat naar dat je man zo reageert, weet hoe jij je voelt. Hier ook onverwachts zwanger van de derde. Dit ondanks AC. Gebruikten jullie iets, of gingen jullie ervan uit dat het vanwege pcos moet zo'n vaart zou lopen?
Jammer dat je man zo reageert. Is het inmiddels al wat bezonken? Wel gefeliciteerd hoor toch bijzonder!
Gefeliciteerd! Tja als man geen derde wilde had er anticonceptie gebruikt moeten worden. Simpel. Al gaat zwanger worden bij pcos vaak moeilijker, het is niet geheel onmogelijk.
Nee gebruikte niks. Ook geen menstruatie.. En van zoontje zwanger geworden door 2 jr hormoonmedicatie in ziekenhuis