Vroege test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mmm, 27 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik hoop het heb gisteren nega getest dus hoop over 3 dgn posi te testen

2. Sema

Sema Lid

24 jun 2007
    46
    0
    0
    Als je de test 5 dagen voor je Ongi-dag doet en de resultaat negatief is...

kan je dan alsnog zwanger zijn????

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ligt er aan met welke test je getest hebt en of je heel regelmatig ongesteld wordt. 5 dagen voor je NOD testen is ook wel erg lang dus je negatieve test hoeft niks te zeggen.

4. Ruud80

Ruud80 Lid

4 okt 2008
    13
    0
    0
    We hebben een jaar lang ontpilt; voordat we gingen "klussen". zeer regelmatige ongesteldheid. 2 dagen voor NOD een negatieve ClearBlue. Dag 1,2 & 3 na de NOD 3 positieve.

Om antwoord op je vraag te geven; Ja dus; een negatief resultaat kan altijd nog positief worden hoe dichter of over de NOD je bent.

Op zich wel fijn want bij ons waren we al weer een cyclus verder aan het denken terwijl we gewoon zwanger bleken te zijn.

Ben overigens niet kapot van de ClearBlue; duur, milieuvervuilend. Ik heb er ééntje opengemaakt; is niets anders dan een goedkoop staafje (wat iedere test als het ware is wat HCG meet); maar dan ligt dat tussen een optisch oogje (zie het als het lensje van je CD speler) die een hoeveelheid kleur afleest.

Je rijnste onzin dus gewoon lekker voor die kruidvatgevallen gaan (met pipet) voor E4,99 (2 stuks). Bij onduidelijkheid fotootje trekken en hier plaatsen.

Wij zijn er ook ingetrapt om "voor de zekerheid" nog een clearblue" te halen. Een triplepack nog wel. Mocht iemand interesse hebben; ik heb er 2 over, E10 incl verzend; stuur maar een PM.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ja dat kan.

Ik testte negatief 4 dagen voor NOD.
    Op mijn NOD dag positief.

Deel Deze Pagina