Ik weet echt niet wat ik hiermee moet, een witte streep :S Hij kwam ook niet meteen, ongeveer binnen een minuut. Wie heeft er ook wel eens zo getest?
ik had het een tijdje geleden ook. was niet zwanger toen. heb toen naar de klantenservic gebeld,wat het kon betekenen,maar dit hadden ze ook nog nooit gehoord. heb toen een nieuwe test gekregen.
ik heb dat ook gehad en toen was ik niet zwanger als je onzeker bent doe gewoon de test van kruidvat 2 voor 5 euro heb je ook geen witte streepjes bij alleen zekerheid liefs ancie
Vreemd dat die streep al na een minuut verscheen. Bel even met de fabrikant en leg het verhaal uit, misschien krijg je wel een nieuwe test opgestuurd.
hoi hoi ik heb vorige week ook zo'n test gedaan en ik kreeg ook een witte streep er te staan dus ik weet het nu ook niet? echt raar he! ben ik nu zwanger of moet ik een andere test doen!
Van wat voor merk is die test? Heb zo'n witte streep nog nooit gezien, maar de test lijkt me niet positief. Ik zou gewoon nog een andere (merk) test doen! Kruidvat of CB bijvoorbeeld. Succes!
hoi hoi ik had die test gewoon bij de apotheek gehaald dus zou je toch denken dat die goed is maar helaas heb vandaag weer een test gedaan maar het was niet zo en toch al 12 dagen overtijd? kan het ook dat ik pas ben gestopt met de pil dat ik nu pijn in de rug raar gevoel in mijn buik en zo
Ik had ook zo'n test, van DA en bij mij was het het indroogstreepje, een test van het kruidvat was negatief. Ik hoop wel voor je dat het niet zo is