Dames, Ben er weer met een tuurtestje. Deze keer klachten: trekkende liezen, bijna gedurende de hele dag. Af en toe beetje gek gevoel in onderbuik en heb het idee dat ik grote aderen op mn borsten krijg. Ben bang dat ik me deze klachten inbeeld en het wel weer niet raak zal zijn. Hoop me in te houden tot donderdag en dan een KV te doen. Foto is gemaakt bij het laatste daglicht van vandaag en na het doorlopen met water. Hij is bijna droog op de foto. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik zie een grijzig lijntje? Maar ik vind je temp eigenlijk ook wel erg laag. Hopelijk komende week goed nieuws!
Oja, sommige testen kunnen ook reageren op een LH piek. En dus ook zo'n vaag streepje tonen. Het zou dus zomaar kunnen dat je ei er aan komt.
IK zag het streepje meteen, zonder turen,. maar vind hem toch ook wat grijzig. Hopelijk snel een knaller.
Na het werk rond 5-en getest. Foto net gemaakt. Zie weer een lijntje. Als het weer een indrooglijntje is word ik gek, dan zijn die testen gewoon niet goed! Vind het wel super vaag, want tijdens het doorlopen, toen ie nog roze was zeg maar, zag ik het lijntje al. Daarna werd ie wit en zag ik het lijntje wat minder, maar nu ie is opgedroogd zie ik hem dus weer beter. Vaaaaag!!
deze hebben aardig wat hcg nodig, ik zou ook ff langs de kruidvat gaan. deze strepen vind ik grijzig en te vaag.
Misschien hebben die pillen echt geholpen . Ik zie ook een streepjes en in het negatief. Of jij bent gewoon echt een streepjes plasser. fingers crossed...
Nou, net weer getest. Morgen maar ochtend urine en als ik er dan nog niet wijzer uit word even een testje halen bij de trekpleister (zelfde als kruitvat). Wat vinden jullie? Ik kan toch niet elke keer indroogstreepjes plassen???
Als ik je temp en je testjes bij elkaar zie dan denk ik niet zwanger... Dan morgen maar even met andere testen