Hoi meiden, Ik hoop dat jullie me hier enigszins mee kunnen helpen. Mijn nod is 17 oktober. Op 3 oktober heb ik mijn ei gevoeld. (geen ovutest of tempen, puur gevoel.) ik heb altijd een cyclus van 27/28 dagen. Vanmorgen moest ik een test doen ivm een mri, maar uiteraard spierwit. Mocht het raak zijn zou het nog niet eens ingenesteld zijn denk ik. Nu moet ik vrijdag geopereerd worden en met de preoperatieve screening afgesproken dat ik voor de zekerheid vrijdagochtend een test doe ivm narcose. Maar welke zou ik dan het beste kunnen halen? Het is dan natuurlijk 6 dagen voor nod.....
Je zou kunnen vragen of ze je bloed willen testen op het zwangerschapshormoon. Dan heb je meteen zekerheid. Voor een urinetest is het dan nog veel te vroeg en dus niet betrouwbaar.
Eens met jippie zelfs al zou je idd zwanger zijn 6 dagen voor nod is geen enkele test betrouwbaar en zal hoogstwaarschijnlijk alles wit blijven. Idd een bloedtest is het enige wat dan al je hormoon waar kan nemen. Zou vast informatie vragen in het ziekenhuis over de bloedtest
Ik bel morgen wel even, daar heb ik nog niet eerder aan gedacht! Maar het ging ook ineens zo snel! Ik zei vandaag wel heel stoer, doe vrijdag maar want dat is lekker snel. Maar ineens moet ik nog een hoop regelen! Ik weet ook niet hoe lang zo'n test duurt, of ze het Mss dezelfde dag al uitslag hebben? Maar ja, als ik ga rekenen is het vrijdag ook pas een evt innesteling... Zou niet weten of er dan al wat te zien is in mijn bloed. Dank jullie voor de reactie! .
Als er iets gaande is, dan is dat een week na je eisprong al te zien in je bloed. Als ze een spoedaanvraag doen om het HCG te checken, dan kan die uitslag er binnen een uur zijn. Ik zou dus morgen even bellen, dan zou je misschien donderdag of vrijdagochtend nog bloed kunnen laten prikken.