Gefeliciteerd! Mooi opgelopen! Ik vang ook altijd urine op. Ik krijg het nooit voor elkaar om lang genoeg over dat ding heen te plassen. Alles zit er eronder behalve het opzuigtopje haha. En als je te weinig urine laat doorlopen kan dit de test beïnvloeden
daar ben ik weer! De kwaaltjes nemen toe maar de testjes niet. Ik voel me heel misselijk en heb ontzettende dorst. Maar nu voel ik me onzeker Urine was wel veel minder geconcentreerd omdat ik ontzettende dorst heb en heel veel drink. Zou dat zoveel uitmaken? View attachment 699217 bovenste is van vrijdag Onderste is van vandaag Beide geen ochtendurine
Toch vind ik m wel iets donkerder hoor! Ik zou nog niet gelijk de hoop opgeven, ben benieuwd hoe die is als hij opgedroogd is. Morgen eventueel met ochtendurine testen.
Oh en inderdaad! Als je veel drinkt kan je urine zeker minder geconcentreerd zijn waardoor je lichtere testen hebt!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Ik had een knaller verwacht want vandaag is mijn nod en ik testte maandag al heel licht positief. Maar elke zwangerschap is anders natuurlijk. Bij dochter had ik heel vroeg al een knaller, ik merk dat ik toch ga vergelijken.
Ik vind hem ook donkerde. Mijn testen liepen ook helemaal niet zo snel op als bij sommige hier. Ik ben nu 11 weken zwanger en al 5 goed echo’s gehad
Hcg verdubbeld ongeveer om de 48 dagen. Ik testte zelf ook elke dag en oploop ging niet zo snel maar na een week knaltesten. Komt nog wel hoor. Gefeliciteerd