Te nieuwsgierig. En altijd negatief. Bij mijn zoon niet getest. Ook geen testdrang maar bewust gewacht. Mijn nod was toen 1 dag na kerst en we waren een weekend weg. Ik wilde met kerst gewoon genieten van een glas wijn en carpaccio, maar vooral: ik wilde geen teleurstelling tijdens onze stedentrip. 1 dag na kerst s middags thuis een knaltest. Hier is mijn nod nu 24-12. Wil de 22e al wel testen want volgend weekend gaan mijn man en ik een nachtje weg en lekker (sjiek) uiteten. Maar misschien moet ik dezelfde aanpak hanteren als twee jaar geleden…
Ik heb me nog weten te beheersen wbt het testen. Gisteravond was ik zo overtuigd, maar vanmorgen werd ik wakker met lichte krampjes. Toen dacht ik, nou het zal wel niks zijn. Probeer het maar even los te laten.. maar mn borsten staan nog steeds in de fik
Hier van beiden een beetje... nieuwsgierig en een voorgevoel... elke keer negatief en dan vanaf 10dpo zag ik iets.
Ik had bij alle zwangerschappen al zeer vroeg dezelfde symptomen en testte om die te bevestigen én vanuit nieuwsgierigheid!
Bij mijn dochter helemaal niets gemerkt en omdat de tp mislukt was moesten we een rustmaand inlassen. Toen mijn menstruatie niet op gang kwam het zhuis maar gebeld. Ze zouden medicijnen geven om het op te wekken want duurde wel heel erg lang. Ze gaf aan nog wel even een test te doen voor de zekerheid en wat bleek: (spontaan) zwanger 3+ ... dag erna echo en bleek al 6 weken te zijn. Hoe bijzonder aangezien het bij ons op natuurlijke wijze bijna onmogelijk was zeiden ze. Nu afgelopen vrijdag tp gehad. Mag pas 27e testen.... en merk nu wederom helemaal niks.
1e x was had ik het eigenlijk kunnen weten, maar niet stil bij nagedacht. Voelde me echt ziek, en veel last vn mn keel. nadat k bij de dokter was vroeg ze als eerste of ik niet zwanger kon zijn. Dat zou kunnen mn menstruatie moest 2 dagen later pas komen. Ondanks slijmvlies en keelontsteking testte ik gelijk knal positief En nu was het mn voorgevoel omdat ik weer zwanger was na een eerdere mk en curretage had gehad. hierdoor voor extra controle een echo en toen bleek mn ei al op springen te staan dus dat weekend erg gezellig gehad. En mn reuk en smaak werden sterker. waardoor ik dus ging testen ongeveer 7/8dagen voor nod positief getest.
Ik begon met 9dpo met overgeven en toen dacht ik: als ik zwanger genoeg ben om over te geven ben ik ook zwanger genoeg om te testen.. het was ronde 1 raak dus verder nooit getest
1ste zwangerschap getest toen ik over tijd liep. Aanleiding was: een emotionele uitbarsting op het werk En bij deze zwangerschap ook pas op 14dpo. Voelde niks anders dan anders. (dacht ik) Lichaam had me al vaak genoeg voor de gek gehouden. Iets met ontkenning.. Achteraf vielen er wel wat dingen op zijn plek.
Beide keren voelde ik me gewoon anders en wist ik het gewoon. Bij de eerste op CD24 positief (geen ovu dus weet DPO niet) bij de tweede op 9/10 DPO getest en positief + cb 1-2 weken. Wel benieuwd of ik het de volgende keer weer ''voel''. Of dat ik dan ook eerder ga testen. Testen is zo leuk hahahah
Bij de 1e had ik een voorgevoel, ik deed de test in de avond op 10DPO en ik dacht een streepje te zien.. De volgende dag weer een testje gedaan en daar was het streepje al veel duidelijker! Bij de 2e zat ik een beetje in de ontkenningsfase, was misselijk, had zere borsten en nog wat symptomen. Gooide het steeds op andere dingen.
Ik heb het bewust nooit gedaan. Er kan nog zoveel mis gaan zo vroeg en m.i. zorgt het alleen maar voor een grotere teleurstelling als het ingebestelde vruchtje toch afstoot en je ongesteld wordt. Ik heb altijd op of een dag na NOD getest.