Meris; bij jou zie ik hem super duidelijk! Dolliej; bij jou zie ik hem echt niet .. Ik heb goede ervaringen met de kruidvat testen.. Ook dat ze oplopen en helaas ook een keer dat ze niet goed opliepen en dat een miskraam werd. Ik zal m'n testen toevoegen, dan kun je het zien 😊
Tis vooral op de onderate je moet doorturwn in echt is da zoveel duidelijker dan hier, normaal test ik ook nooit O vroeg maar die angst voor herhaling van een bbz nekt mij
Ik herken het helemaal hoor.. Die angst heb ik nu nog. M'n miskraam was bij 6 weken en ik ben nog steeds geen 6 weken nu. Die angst zal zeker nog wel een tijdje blijven ben ik bang.. Ben benieuwd naar je test morgen.. Of sla je 1 dag over?
Meris: ik zag hem meteen! Dolliej: sorry, ik zie het streepje niet hoop dat ik het fout heb! Ik begrijp de angst dat ze niet oplopen, daarom teste ik altijd pas op mijn nod. Als het nu "mis" gaat voelt het als een miskraam, als je niet zo vroeg test ben je gewoon ongesteld geworden. Maar ja, wachten is lastig ik weet het Ik hoop dat ze oplopen! Succes!
Hier int echt is de streep duidelijk te zien, mijn man ziwt hem en een vriendin ook. Zit op 7-8 dpo dus verwacht dan ook geen knal test is een rozig heel licht super tuurstreep overmorgen doe ik een predictor early. En weet de gevolgen meer dqn ook. Maar na nod loopt even hard mis. Had drie dqgen na nod met bbz oas een tuurstreep week later pas een lichte streep. Ik ziw liever nu een super tuurstreep dan me kapot te vreten met de gedachte ik een tweede bbz zou krijgen ergens hoopk mezelf zo beetje te beschermen maar blijf dr realistisch in zoals ik eerder ook zei. Nu kan Er vanalles misgaan ja maar na nod ook.
Ik blijf ook realistisch hoor. Bij onze eerste zwangerschap hadden we met 12 weken pas een eerste echo. Daaruit bleek dat het een missed abortion was. Al 4 weken was het vruchtje gestopt met groeien. Maar de baarmoeder groeit dan door en ook alle kwaaltjes blijven. Dat was heftig nieuws. Vandaar dat ik er nu, als hij vrijdag nog positief is, gewoon vanuit ga dst ik zwanger ben. Wat er daarna gebeurt zien we dan wel 😊
Meris, volgens mij zag ik je in een ander topic posten dat je spiraal eruit zou gaan. Dat je nu dan al zwanger bent, dat zou geweldig zijn zeg!
Ja klopt, die was kwijt maar uiteindelijk heeft de gynaecoloog hem verwijderd. Dat was op 29/7 😊