@ Adora: Tja, wat betreft die foto, je zou me alles wijs kunnen maken hoor Hihi! Grappig dat je zelf al een vermoeden had! Benieuwd naar de foto! @ Beebiej: Hoe was het??
Hier foto van de 7.1 weken echo: Linker kindje heeft een kloppend hartje, rechter kindje niet (ze schelen 3 dagen ongeveer)
Mamacharlotte, Allereerst van harte met je zwangerschap!!! Wat fijn voor je!!! Ik denk persoonlijk dat ze uitwendig nog niks kunnen zien, ik had met 7 weken wat bloedverlies en kreeg ik een spoedecho... uitwendig kon ze nog niks zien, inwendig wel. Met bijna 10 weken kreeg ik de termijnecho.. kon ze nog steeds niks zien uitwendig... weer inwendig gekregen... maar mijn baarmoeder ligt blijkbaar ver achterover gekanteld of zoiets... is misschien wel een ander verhaal. Mag 15 febr weer... nu maar hopen dat het uitwendig kan dan!!!!
@ Adora: Thanks voor het toevoegen van de echo-foto! Wat een groot verschil he, 3 dagen..! Wat is dat witte vlekje daarboven? @ MsRock: Dank je wel! Ook bedankt voor het delen van je ervaringen. Ik ben ontzettend benieuwd wat vrijdag mij zal brengen wat betreft de echo.. Ik heb nog niets teruggehoord van het echobureau. Als ze me morgen nog niet hebben gebeld, dan bel ik misschien alsnog. Hoewel, dat is ook zo op het laatste nippertje dan, dan weet ik het ook als ik een paar uur wacht
Hier ben ik Het was zo leuk, leuke vrouw die de echo ging maken, dat scheelt de helft ! Ze moest wel heel goed haar best doen om het te vinden, hahaha! MAAR!!!!!! We hebben een ienieminie hartje van ons Frummeltje zien knipperen *LOVE* ! Heb 2 foto;s van de echo's meegekregen, maar ook daar moet je heel goed kijken hahaha!!!!!
@ Beebiej: Jeej, een hartje, wat geweldig! Gefeliciteerd Dat zal wel een heel mooi moment zijn geweest! Het geeft me weer iets hoop voor morgen.. Echt, ik ben zo bang dat ik gewoon keihard genaaid word morgen, en dan wel die 30 euro moet dokken...
Wat is nou 3 tientjes Ik kon gisteren 45,- aftikken, en we zagen idd wel wat knipperen, maar wij kunnen ook in de maling genomen zijn Hahaha het is allemaal zo klein dat je eigenlijk niet zo goed kunt zien waar je moet kijken, hahahaha!!!!! Eigenlijk is het wel erg, ben nog geen 7 weken en heb al 3 (!!!) echo's gehad , volgende echo is op Valentijnsdag
het witte vlekje is een dooierzakje... ze vonden het bijzonder groot en zeldzaam (maar het kan geen kwaad voor de beeb(jes))
@ Beebiej: 3 echo's al?? En hebben jullie die zelf ingepland, omdat jullie zekerheid wilden? Of zitten er nog medische redenen achter? En heb je die alledrie bij dat commerciële echobureau gedaan? @ Adora: Ja, echt enorm! Groter dan de beebjes zelf, haha!
Maris, ik hoef niet te betalen.. ik krijg de echo's via de gynaecoloog Met 6 weken de eerste vanwege de miskraam, omdat het hartje nog niet klopte... in week 7 nog eentje, nu omdat het om een tweeling gaat, waarbij 1 hartje maar klopt.. volgende week woensdag nog een
@ maris: Ik wel, maar dat is omdat ik puur 'ongeduldig' (en onzeker ) ben. En eigenlijk dacht ik eerst ook dat het normaal was om rond die tijd al een echo te krijgen.. Deze echo heb ik geregeld via een echobureau en dat wordt niet vergoed (tenzij je doorverwezen bent). Ik moet 30 euro betalen, maar dat doe ik met liefde!
Zenuwen!!! Zouden we zometeen van onze roze wolk gegooid worden of word die roze wolk alleen maar bevestigd? Of iets twijfelachtigs er tussenin? Jullie horen het straks van me!