Hallo dames! Ik zit een beetje in twijfel, ik heb werkelijk een rot zwangerschap! Ik kijk er naar uit dat de kleine geboren word, maar dat terzijde.. Sinds 2 weken moet ik weer spugen, eerst was het af en toe.. maar sinds dinsdag is het werkelijk elke dag raak.. sowieso sochtends, maar regelmatig ook savonds of snachts. Sochtends een uur nadat ik gespuugd heb eet ik 1 broodje of beschuitje, en smiddags eet ik 2 broodjes.. tussendoor wel een koekje, en drinken gaat nadat ik gespuugd heb ook wel weer redelijk. Savonds krijg ik echter geen hap doir mijn keel, ik had gister zoveel zin in pizza, maar ik krijg nog heen kwart op omdat ik dan op het punt sta te spugen, de dag ervoor een half worstje, 4 minikrieltjes en 2 happen rode kool.. savonds probeer ik wel nog een bakje vla te nemen, maar ook dat gaat niet van harte, maar blijft wel zitten.. Ik zit in twijfel, zou ik toch bellen naar het ziekenhuis ( loop in het umcg onder controle) of hou ik voldoende binnen om zo door te blijven gaan.. Ik zit er echt doorheen, ben helemaal zat van deze zwangerschap Ik voel me zo slap, geen kracht ons iets te doen.. en dat in combinatie met al vanaf week 27 pittige, knallende hoofdpijn.. Zouden jullie bellen? Of toch afwachten.. ik moet maandag om 14.30 pas weer heen..
Even bellen inderdaad! En misschien dat starten met ORS een idee is om te zorgen dat je toch iets binnen krijgt?
Zeker met deze temp even bellen! Je verliest misschien teveel vocht. Ook moet je wel op krachten blijven voor de bevalling straks (en de periode daarna) . Je schrijft geloof ik ook dat je WEER aan het spugen bent. Heb je hiervoor medicatie die nu dus niet meer werkt oid? Dat lijkt me voor de gyn ook belangrijk om te weten. Heel veel sterkte in ieder geval!