Wat kan dit nu allemaal zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gelukje7, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi Dames,

Daar kon ik weer met mn vragen. Ik vraag me af wat dit nu allemaal geweest kan zijn.
    1e dag laatste menstruatie 21-7-12. Normaal is mijn cyclus rond de 35 dagen. Daarop heb ik ook mijn NOD gerekend.
    Op 9-08 heb ik mijn eisprong gehad. Dit is zeker omdat ze het op de inwendige echo zagen.
    Precies een week later, dus op 16-8 kwam er een beetje bruiverlies. De 2 dagen daarna werd dit meer rood. Het was meer dan een 'normale' innestelingsbloeding maar zeker minder dan mijn menstruatie. In die 10 maanden heb ik ook nog nooit zo vroeg al een bloeding gehad. Het was ook alleen bij afvegen rood. Nu heb ik vannacht een enorme buikpijn gehad, heb mn vriend er zelfs voor wakker gemaakt. Gelukkig geen bloedverlies. Maar nu heb ik net getest met clearblue plus en het is hartstikke negatief. Ik voel mij wel zwanger. Hoe kan dit nu? Wat kan die bloeding geweest zijn? De gynaecoloog belt mij morgen op dus dan kan ik het gelijk vragen maar misschien weten jullie al antwoorden te geven of ervaringen? Het maakt me heel onzeker namelijk. Nu heb ik heel veel last van mijn darmen, zit continu op het toilet..Ben zo bang dat ik toch ongi wordt. Maar wat is dan die tussentijdse bloeding geweest?
    Groetjes Gelukje

2. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hoelang duurt normaal gesproken je cyclus? Het kan een innestelingsbloeding geweest zijn, zo klinkt het iig wel.. Bij sommige vrouwen duurt het iets langer voordat het hormoon HCG is aangemaakt.. Dus 1 neg zwangerschapstest hoeft niet gelijk te betekenen dat er niets zit.. :)

3. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    @lotte
    Normaal gesproken rond de 35 dagen. Sinds ik met de pil gestopt ben in ieder geval nooit korter dan 35 dagen. Maar wanneer zou ik dan nou weer moeten testen? Die onzekerheid, gek word ik ervan.
    Groetjes gelukje7

Deel Deze Pagina