Hoi Dames, Ik ben op zoek naar mijn ei! Ik zit nu op cd 20. Volgens mij heb ik nu een even donker streepje op mijn ovutest. Hij is trouwens van babyboomshop. Ik plaats een foto, het is lastig erop te krijgen. Ik moet mijn scherm wel even kantelen, maar dan zie ik volgens mij even donker? Na al dagen te turen naar streepjes, ben ik benieuwd naar jullie mening. Heeft het zin er later op de middag nog te doen? Bij mij zie je dus trouwens niet een mooi opbouwend streepje hoor. Ik heb soms streepjes, soms niet, en gisteren was er amper een streepje te zien, maar nu dus wel. Wat vinden jullie? View attachment 238252
Ik denk inderdaad dat je je LH piek gevonden hebt als je daarvoor geen tot vrijwel hele lichte streepjes had. Ik gebruik de testen van sensitest die zijn voor mij het duidelijkst
Ik had vorige maand ook die testen. Vind ze echt verschrikkelijk en heb mijn ei er niet mee gevonden.
Hoi Melanie, Ik had ze ook gekocht en d8 maar is even kijken of het was is. Ik heb ze ook van zwanger en kids. Ik had ze al bijna weggeflikkerd van die dingen werken niet, maar nu zie ik toch duidelijk streepjes. De vorige zwangerschap heb ik ze ook gebruikt, maar toen gebruikte ik die van de l10shop. Zijn die hetzelfde als zwanger en kids?
Lijkt er wel op ja.. Zo te zien zijn de streepjes even dik.. Maar klopt het dat de controlestreep zo licht is? Ben nu zelf (voor het eerst) aan het testen, met die van zwanger&kids.. Vorige week een duidelijk streepje, maar niet zo dik als de controlestreep en nu al een aantal dagen zo goed als wit.. Heel irritant, hoop dat ik mn ei nog ga vinden deze maand!! Ik zou, in jouw geval nu, wel 2 keer testen op een dag... en niet te vergeten het zekere voor het onzeker nemen en klussen!
Dan ben ik gek ..met gekanteld beeldscherm zie ik alleen maar een witte strip met blauw uiteinde waarop lh staat in zwarte lettertjes...
Idd verschrikkelijk slechte testen Als je een zwanger en kids of sensitest er langs zou doen dan zou hij wel knallen Ligt echt aan de test