die sensitest he...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door claartje30, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    normaal is allebei de vlakken toch helderwit als je niet zwanger bent?
    Alleen in de rechtervak staat 1 heldere streep?
    dacht voor de gekkigheid eens te testen..zit ver voor mijn nod maar de ene vlak blijft wit en in het midden een witte streep..
    Zal dat dan zijn dat die test niet goed is?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb je een foto?

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Foto zou wel makkelijk zijn ;). Normaal hoort idd het vakje met het hartje (neem aan dat je de midstreams gebruikt?) helemaal wit te blijven het andere vakje hoort een roze streep te hebben da's de controle-streep. (Als je niet zwanger bent).

4. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    had al eerder gedaan maar die werd wit
    maar het is een min streep zeg maar.. mss een fout in de test ofzo?
    of dat ie straks heel wit wordt..

enne foto heb ik nu nog niet..
    Zal straks ff kijken..

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Oh da's wel vreemd dan, anders even navragen bij sensitest, ik heb het tot op heden nog niet 1 keer gehad dat de sensitest iets vreemds aangaf. Hoe zeker was je van je cyclus, nog niet zo toch?

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    nee helemaal niet.......denk dat het een fout was want kon net een beetje plas eruit persen nog en die test was wit zeg maar..

Maar hij blijft roze en in het licht een min streep.
    en een tweede test erachteraan komt dt wel goed? nee toch..wou alleen weten of ik weer foute etsten in huis had gehaald. dom niet?
    en over 9 dagen had ik mijn nod..
    Maar las slechte verhalen over de sensitest.

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    De meeste mensen die ik ken zijn erg tevreden over de sensitest testen, de enige testen waar ik tot op heden wat negatiefs over heb gehoord zijn die van KV (de duurdere) de goedkopere staan daarvan juist weer heel goed aangeschreven.

Misschien heb je idd net de pech dat je er een foute bij heb zitten. Heb je de houdbaarheidsdatum nog nagekeken?

Ik zou een tweede test pas op zijn vroegst over een paar dagen doen en dan 's ochtends. Dan is het resultaat denk ik betrouwbaarder.

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Maar is niet zo raar hoor dat je wilde uitproberen heb dat de eerste maand ook gedaan, je wilt toch weten of het wel goede testen zijn. ;)

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    als ik het goed begrijp heb je in 1 vak een streepje en in 1 vak geen streepje (wit). Dat betekent bij sensitest (en alle andere streepjestesten) dat je NIET zwanger bent. Als je zwanger bent verschijnen er in beide vakjes een streep, een controle streep en een teststreep. (C en T staat er aan zijkant). de controlestreep is altijd donker en de test streep kan bij een prille zwangerschap nog wat vaag roze zijn (of blauw). maar er moeten dus 2 streepjes verschijnen om zwanger te testen! ;) 9 dagen voor je nod is ook eigenlijk onmogelijk om dan al zwanger te testen... soms kun je op zijn vroegst 4 of 3 dagen voor nod al positief testen, maar 9 dagen ervoor is denk ik nog nooit iemand gelukt omdat er dan nog geen hcg meetbaar is in je urine voor een test. ;)

Succes en hoop dat je over 9 dagen wel een mooie test hebt meid!

(of bedoel je dat de controle streep wit blijft? dan is de test idd niet goed...)

liefs humm

10. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    ik ben echt gek hoor...
    als ik nu hem in het licht houd zie ik een heel vaag streepje aan de punt van het hartje..

kan het zo zijn dat ik mss een blaasontsteking heb en dat hij daarop reageert?
    heb nog nooit een zijkant aan het einde van een punt gehad. wel een wit vakje en een dikke controle streep.

maar heb er niet opgelet wanneer die verscheen.. hij bleef echt heel lang roze

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik ken die test niet dus kan moeilijk oordelen maar foto lukt dus niet? zou gewoon paar daagjes wachten dan zal die positiever moeten zijn

12. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    zal wel niets aan de hand zijn denk ik want die van nu was gewoon wit. lijkt me dat je daarop ook wel iets zien moet denk ik.
    naja, we zien wel..

13. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb altijd een vaag 2e streepje bij sensitest...(staan er nog een paar in mn album van afgelopen januari) Vandaag toevallig nog een gedaan en ja hoor weer een licht 2e streepje. En ik geloof niet dat ik zwanger ben.
    Niet echt betrouwbaar dus vind ik.
    Daarentegen hoor ik ook genoeg mensen die er wel tevreden over zijn.
    Wellicht heb ik wat in mijn urine zitten waar de test op reageert. Bij sensitest wisten ze het ook niet te verklaren.
    Ze reageren wel heel adequaat op vragen vind ik, dus gewoon even mailen naar ze...
    Ik hoop natuurlijk voor je dat hij hartstikke positief wordt ;)

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb de sensitest met hartje ook al een paar keer getest en bij mij bleven alle hartjes spierwit. Ook na langere tijd, dan praat ik over 2 weken later is het hartje nog even wit, dus ik ben tevreden over deze testen. Ze geven mij iig. geen valspositief aan of een indrooglijntje ofzo. De controlestreep gaf wel en dikke roze lijn aan.

Succes verder.

Deel Deze Pagina