Hoi allemaal, Dit is de 2e maand dat ik ovulatietesten gebruik (sensitest). De eerste maand had ik keurig op dag 16 en 17 van mijn cyclus een positieve test. De dagen ervoor en erna had ik maar één streepje, dus geen aanloop met vage tweede streepje ofzo. Ik zit nu deze maand inmiddels op dag 17 en heb nu al drie dagen een tweede streepje, maar wel lichter dan het eerste streepje. Kan ik er nu toch van uitgaan dat ze positief zijn? Hebben meer mensen dat het tweede streepje niet zo donker is als de eerste? Heb alle dagen op hetzelfde tijdstip getest en 2 uur van tevoren niks gedronken of geplast. Groetjes Tessie
het 2de streepje moet altijd dezelfde kleur hebben of bij sommige istie zelfs nog donkerder. dus zoals t er nu dan bij jou uitziet is je test nog niet positief helaas. hoop op een snelle positieve test voor je! succes!
Tessie, ik testte me altijd suf met die dingen, maar bij mij is het streepje nog nooit delzefde kleur of donkerder geweest als de controlestreep... Nou weet ik niet of dat aan mij ligt of aan de tests hoor. Ik heb afgelopen maand weer ovutesten gedaan, had er nog tien en heb ze allemaal gebruikt, hihi. Ik testte op één dag een streep, maar wederom niet zo donker als ie moet zijn. Alle andere dagen kwam er helemaal geen streep tevoorschijn. Maar, ze moeten idd even donker of donkerder zijn, dat klopt. Ik ga de 15de naar de fa, zal het hem eens vragen. Succes!