Vroege Zwangerschap Van Predictor.iemand ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by stral, Aug 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ja dat is ook zo maar ja kijk een bij mijn krabbels daar staat bij die gene in het album net zon test van predictor als die van ons en zij is nu al bijna 6 weken zwanger ....dus wie weet probeer het anders nog eens met predictor of clearblue (niet die digi)vd week ...
    hier ook nog geen tekens van ongi en zo voel ik me ook niet dus wie weet :(
    duim voor je

liefs angel

2. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.blijven hopen!!!Ik heb al deze droom los gelaten.maar binnen in mijn hart hoop ik steeds.
    ga niets meer doen.ik zie van zelf.als ik word over tijd dan ga ik pas uitzoeken.Zat van wachten en streepjes zoeken.nog maar 3 dagen

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    daarom als je nog niet ongi bent vd week nog een keer testen er zijn meer met deze testen en gewoon zwanger dus er is nog een beetje hoop ;)
    succes meid:)

4. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angel74?hoe gaat het met jou?Is wat duidelijker geworden?????????
    Ik heb nu NOD en BT steeds hoog maar test zeg negatief.Dus ik wacht op M.

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    het kan alemaal nog somige die testen pas bij een week overtijd positief dus wie weet zijn jullie toch zwanger

6. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt.Maar ik geloof niet meer in wonderen.Normaal moet die al latten zien.Ik weet wanneer eisprong was en zo.Dus het moet al duidelijk zijn.Heb al 2 kindjes en had 2 keer miskraam.Ik ben beetje ervaren.En als test in nega dan is die nega.

7. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Hoe is het afgelopen ?

Ik heb gister ook zo'n nieuwe van Predictor gedaan en die gaf ook positief aan.
    Maar de digitale van Clearbleu gaf vanochtend negatief aan.

Ik heb geen cyclus door de borstvoeding die ik geef.

Ben heel erg benieuwd..

8. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie is afgelopen... heb namelijk vanmiddag zelf ook positief getest met de predictor vroeg zwangerschapstest.. ik begin me nu een beetje zorgen te maken over de geloofwaardigheid van de testjes..

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nou ik heb een echo gehad en daar zagen ze wel een heel kleinvruchtzakje .. en heb het ook na gevraagd over deze test of dit vals kan zijn maar er werd gezegt een test geeft niet vals aan maar als je tevroeg test en is licht of gewoon posi is er toch iets maar kan je alsnog ongi worden dan is het gewoon vroeg mis gegaan zeg maar .. ik heb zelf geen klachten tot nu toe over predictor . succes

10. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Dat geeft wel weer een beetje hoop..
    Ik test volgende week nog eens, maar dan niet met Predictor..

11. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    Hoi Angel,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    hoe voel je je?
    Fijn om te horen van een "ervaren tester" dat de medici er over zeggen dat het niet vals kan zijn. Het risico dat het fout kan gaan kan ook na een NOD, helaas zelf ondervonden.

Maar goed, ik blijf hopen dat het nu goed gaat, en dat ik over 2 dagen een dikke streep heb op een gewone test en dat ik net als jij kan zien op 15 september (dan heb ik een bezoekje bij de gyn) dat het weer een frummeltje is wat groeit!

xxx

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    hoi sept

hoop het voor je meid ga voor je duimen .
    en had ook gevraagd of ik voor de zekerheid nog een test moest doen omdat hij dan duidelijker moets zijn .. nou ze zegt doe toch niet dat wil niks zeggen en het kost je handen vol geld al dat testen en je wordt er dan nog niet wijzer van als hij dan weer licht is wil dan niet zeggen dat het niet goed zit . want de een heeft meer hcg in de urni dan een ander en je maakt jezelf helemaal gek met al dat testen is ook wel zo dit is veel rustiger heb ook niet meer getest en vind het prima ik zie het de 7e wel al vind ik het wel eng hoor . .. verder gaat alles oke alleen last van mijn boobs en tepels en een beetje moe maar verder geen klagen ..
    wens je heel veel succes zal duimendraaien voor je

liefs nic

13. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik ga dinsdag of woensdag weer testen..

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dan ben ik het levende bewijs dat de ene zwangerschap niets zegt over een volgende..

bij de eerste testte ik bij 3 wk overtijd pas positief.. daarvoor steeds nega.. termijn klopte wel dus aan de hand van eisprong en lf had ik al veel eerder positief moeten testen..

bij de tweede met 2 wk overtijd positief

bij de derde 4 dgn VOOR nod positief

en nu bij de vierde 2 dgn voor nod positief, maar die was wel heel licht.. maar goed.. twas wel positief.. het zegt dus niets.. het kan nog alle kanten op...

Snap wel dat je afgaat op je eigen ervaring en lijf hoor.. heel logisch, maar dta hoeft dus niets te zeggen..SUCCES

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    @jimmy ga voor je duimen heel veel succes laat je het even weten als je getest hebt?

16. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik laat het zeker weten !
    Ik hoop wel dat het zo is, op onze eerste hebben we 2 jaar gewacht en stel het is nu raak dan zou het in 3 maanden zijn zonder een cyclus, dat vind ik wel weer knap :D

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    nou dat zou zeker knap zijn .. ik hoop het voor je meid :D. blijf je volgen
    liefs nic

18. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    hoi meiden,

@nic: ik ga inderdaad bij geen ongie dinsdag of woensdag testen (ben dan wel op vakantie dus hopelijk een positieve uitslag). fijn he die klachtjes..hihi hopelijk kan je al een hartactie zien 7 september. dat is echt zo leuk, joh!

@jimmy: ik hou je op de hoogte van mijn test, jij heb ook een meldplicht hier, hoor! hihi.

19. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

hey hoi,

Ik lees over een nieuwe test van predictor 12 waar kan je die kopen bestellen?

groetjes Wilma

20. jimmy

jimmy Bekend lid

Jul 14, 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Wilma, ik heb hem bij Kruidvat gekocht..

Share This Page