Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suzanne9, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzanne9

suzanne9 Nieuw lid

17 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik ben ene mama en heb al meerdere kindjes
    Wij hebben besloten om voor nog een kindje te gaan en ben 15 augustes gestopt met de pil die ik nog niet lang slikte
    Ik ben erg vruchtbaar dus dat wel
    We hebben dus hard gewerkt afgelopen maand en ik had zondag mijn nod maar ben nog steeds niet ongi
    Heb wel de klachtjes zoals misselijk,emo,moe,lage rugpijn,opgezwollen gevoel en ondanks ik amper eet gaat mijn gewicht toch lichtjes omhoog
    Heb 1 week geleden een bloedtest gedana bij de huisarts maar die was negatief en te vroeg en vandaag een zw test gedaan van predicor en die was ook negatief
    Wat denken jullie wat het nu is.Wel of niet.Heb ook geen enige teken dat nod eraan komt maar wel extreem veel slijmverlies
    Wordt een beetje gek van die onzekerheid.Heb altijd netjes een cyclus gehad van 28 dagen met of zonder pil
    Hoop dat mensen ook ervaring hebben van dit en me antwoord kunnen geven
    groetjes en vast bedankt

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad?
    Wil niet zeggen dat je zeer vruchtbaar bent en niet lang de pil hebt geslikt dat je gelijk een mooie cyclus hebt.
    Ook dat kan veranderen.

Kan ook zijn dat je de klachten hebt omdat je graag wilt..

Zolang je niet zeker weet of je een eisprong hebt gehad zul je geduld moeten hebben en zo nu en dan eens testen.

3. esther984

esther984 Lid

14 jul 2014
    59
    0
    0
    werk als postbezorgster
    spannend allemaal,
    ik had maandag mijn nod en wacht ook af. heb 10 juli mijn spiraal laten verwijderen.
    ik had zondag al een test gedaan maar die was fout gegaan omdat ik ook over het aflees venster had geplast.

volgende week ga ik er weer een doen als ik mijn menstruatie nog niet gekregen heb

4. suzanne9

suzanne9 Nieuw lid

17 sep 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb mijn eisprong gehad want dat voel je duidelijk
    Heb al 9 kindjes waarvan 7 levend dus ervaring genoeg
    Bij de jongste was ik overwacht zwanger na 2 dagen geen pil en 2 minuten plezier
    Heb juni jongsleden nog een stop gehad en toen was de cyles normaal en heb deze pil pas vanaf oktober 2013
    Ik snap er zelf niets meer van en langer als 1 dag ben ik nooit overtijd en nu al sinds zondag
    Zondag had het door moeten breken en zaterdag beginnen met de voorrommel zeg maar maar niets
    Ook nu geen enkel teken dat nod op komst is
    Jullie ook succes met klussen meiden en bedankt voor jullie rea

5. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe was het de andere 9 keer dan?? testte je toen ook negatief eerst?

Ik denk eerlijk gezegd dat als je 14-15 dagen na je eisprong negatief test de kans dat je zwanger bent niet heel groot is...

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ligt misschien aan mij, maar ik snap iets niets
    15 Aug gestopt. Dan heb je een onttrekkingsbloeding. Dan heb je rond 5 sept je eisprong. Een dezer dagen zou je je nod moeten hebben uitgaande van 28 dagen cyclyus

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat je een dezer dagen je nod hebt en waarschijnlijk ongesteld gaat worden gezien je negatieve test.

ik had bij de vorige ook weer meteen een normale cyclus en toch duurde het 5 maand voordat het raak was terwijl het 2x ervoor meteen raak was na de pilstop...

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Eens, plus; de kans dat je cyclus METEEN weer opstart na de pil is klein. Gebeurt niet bij veel vrouwen. Dus je nod kan veel later pas zijn.

Eisprong kan je voelen maar je kan ook een keertje ernaast zitten (dat je groeipijn voelt of een andere kramp).

Ontpillen eerst afwachten.

Deel Deze Pagina