Ik zit vandaag op 2 dpo en had gisteren op de eerste dag na mijn ei al opvallend gevoelige tepels. Dat heb ik normaal niet echt, althans dat is mij niet opgevallen. Is het niet een beetje vroeg in de cyclus om nu al dergelijke symptomen te hebben? In dit geval vind ik de gevoelige tepels bij aanraking zo apart..of misschien wíl ik het voelen Kunnen symptomen per cyclus ook verschillen?
Ik heb dat ook altijd na mijn eisprong. Of ja, sinds ik aan de clomid zit. Voor mij een meetpunt. Weet zo precies wanneer mijn eisprong is geweest.
Ik heb ook gevoelige tepels na mijn ei, en één dag enorme hoofdpijn. Voor mij een teken dat ik mijn eisprong heb gehad.
Ik denk dat het per cyclus verschil maakt. In sommige cyclussen heb ik wel ontzettend last van mijn tepels en in andere weer niet. Maar ik hoop voor jou dat het iets positiefs is, aangezien je dit niet eerder hebt gehad
Alleen als ik ze aanraak zijn ze gevoelig. Echt pijn doen ze niet. Wat zijn trouwens echt typisch vroege zwangerschapssymptomen?
Een week na mijn eisprong begon ik echt goed te ruiken. Ik kon het peilen aan ons waskot. Telkens ik zwanger ben, kan ik daar nog amper komen.. Dit was het enige betrouwbare teken voor mij.
Oh ja, die geur had ik overigens tijdens mijn vruchtbare periode ook. Maar als ik niet zwanger ben, verdwijnt het na de eisprong.. Succes en ik duim mee!
Oeee leuk ik lees mee Ik heb de volgende (nieuwe) symptomen na mn ei: 3dpo: - tijdens plassen stukjes lichtroze kleine slijmpropjes gevonden in plas - roestkleurig bloed met waterig afscheing in onderbroek gespot - daarna alleen met afvegen lichtbruine slijmachtige afscheiding - extreme ongikwaaltjes dacht echt ff ongi te worden - had t steeds koud - extreem moe - extreem emotioneel tot huilen om nix aan toe - gevoelige borsten 4dpo: - nog steeds tijdens afvegen afscheiding - steeds koud - ongikwaaltjes minder maar nig aanwezig - beetje hoofdpijn - extreem moe - gevoelige borsten 5dpo: - afscheiding zo goed als verdwenen - extreem moe - nog steeds erg koud - beetje rare steken in zij - gevoelige borsten 6dpo (vandaag) - tempdip met 0, 2 - veel rugpijn - steken in rechterzij en af en toe onderbuik - hoofdpijn - rommelende darmen - extreem moe - nog steeds koud - gevoelige borsten Wordt vervolgd
De gevoelige tepels heb ik nog steeds. Daarnaast af en toe lichte steekjes in mijn onderbuik. @MysteriousG: de gevoelige borsten alleen bij aanraking op 3DPO?
De symptonen tijdens het wachtbankje.. Tja.. Ik dacht dat ik nu wel wist wat ik kon verwachten maar nu zijn die 'symptonen' weer anders. Geen drukkend menstruatiegevoel vanaf t ei zoals voorgaande cyclussen, maar deze keer zere borsten. Gister echt een paar flinke steken in mijn vagina. Allemaal wel eens eerder gevoeld, maar nog nooit raak geweest. Weet iemand waarom die symptonen per cyclus verschillen? MysteriousG, zou dat gister de innesteling zijn geweest? Ik zit vandaag op 3dpo, te vroeg voor symptonen die op een zwangerschap kunnen wijzen.
Mijn nod is ook 23 oktober. Volgens mij wisselen de symptomen per cyclus door de hoeveelheid hormonen. Die zullen per maand ook verschillen. Ik merk nu bijvoorbeeld meteen wanneer de aanmaak van progesteron begint ( ongeveer 3 of 4 dpo). Ik volg mijn cyclus de laatste drie maanden heel nauwkeurig door te tempen, cervixslijm contoleren en alle post- en pre-eisprong symptomen te noteren in een app. Dit heeft me veel inzicht gegeven en kan ik zonder ovutesten mijn ei redelijk goed voorspellen. Pms klachten zeggen overigens niets over een eventuele zwangerschap. Met of zonder pms klachten kan je zwanger zijn. Ik heb nu bijvoorbeeld last van een beurs gevoel aan de zijkant van mijn borsten. De eerste keer dat ik dat heb en ook meteen de dag na mijn eisprong. Ik hoop dat het een goed teken is.
Wat is de 23e nog ver weg dan he! Ik lijk wel een kind.. Want waarom zijn die hormonen zo verschillend? Ik vindt ovutesten toch wel heel fijn, maar ook zonder schat ik het meestal wel goed in. Mijn vriend is heel weinig thuis en door de ovutesten van CB kan ik 's ochtends al zien of mijn ei eraan komt. Dan kan vriendlief soms alsnog thuiskomen. Om de dag klussen zit er voor ons nl niet in. Verder hou ik mijn klachtjes, slijm etc ook goed bij. Tempen heb ik heel kort geprobeerd maar dat werkt bij mij echt niet. Ik hoop dat je zere borsten een teken zijn, maar volgens mij kan het zo vroeg nog alle kanten op. Spannend!
Vandaag 6 dpo een tempstijging van 0, 2. Duss denk idd dat ik gister een eventuele innestelingsdip heb gehad @miekeh. Dit is de eerste x dat ik mn temp bijhoud dus kan ik hem nergens mee vergelijken Verder nog steeds koud, snel moe, rugpijn, obstinate, gevoelige borsten.
Donderdag had ik een smiley bij digitale ovutest. Donderdag ook geklust. Vrijdag nog steeds een smiley, zaterdag niet meer. Ik heb nu wel last van wat gevoelige borsten. Zou dat iets betekenen? Ben wel benieuwd.
ik zit nu 1 dpo... en ik heb menstruatie achtige steken in mijn onderbuik.... heb ik nog nooit gehad... is dat bij iemand ook geweest??
dramatisch, wachten tot 23 oktober! Ik heb ook een tijdje ovutesten van cb gebruikt. Lekker makkelijk, eeste ochtendurine en een smiley dus geen getuur. Maar ook prijzig dus de laatste drie maanden met tempen e.d. aan de slag gegaan. Ik heb trouwens een heel korte lh piek dus moest rond de ovulatie 2 keer per dag testen. Ik tel de dagen naar de 23ste, hopelijk veel roze deze maand. @cat2, waarschijnlijk is je eitje gesprongen. @ mysteriousG, ik temp al voor de 3de maand, klik maar op mijn link dan zie je mijn kaartjes en kan je vergelijken. Je tempstijging klinkt goed, innesteling is meestal tussen 7-10 dpo maar je weet maar nooit. Tempdipje gebeurt ook als de productie van oestrogeen vermindert. De dag daarna stijgt het weer door de aanmaak van progesteron. Hopelijk is het raak!
Tnx voor de tip, zal er zeker naar kijken ik las ergens dat dit een gemiddelde is en dat innesteling tussen dag 3 en 10 zit maar we zullen t vanzelf zien. Nog een ruime week afwachten zal ook voor jou duimen voor een positest. Succs met wachten
Wat gezellig, veel meiden in de eerste week na het eitje 3DPO en voel lichtjes steken in de onderbuik. Tepels nog steeds lichtgevoelig. Waarom wil ik per se meer voelen? Wel grappig dat ik steeds mijn oude kaartjes met mijn huidige kaart vergelijk en dat ik natuurlijk hoop dat deze er heel anders uit zal gaan zien! We hebben twee dagen achter elkaar geklust vóór de eisprong..het kan dus alle kanten opgaan.