steken in onderbuik, innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summer22, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hallo meiden,

Misschien alweer de zelfde vraag, maar wil het toch even kwijt.

vorige week heb ik mijn eisprong gehad, maar sinds een paar dagen heb ik Rommelende darmen ook winderigheid sorry hihi. En wat steken(vooral links) en zeurend gevoel in de onderbuik. Vandaag best gevoelig.
    Kan dit nu al iets zijn van innesteling? Heeft iemand van jullie dit gehad en was zwanger?

Wat waren jullie symptomen?

Liefs.

2. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier ook steken in onderbuik en mijn darmen liggen behoorlijk overhoop. niet normaal rommelen als een gek.
    en vanmiddag ook hele gele urine.

ik lees met je mee..

famke

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mogelijk zondag m'n eisprong gehad, dacht dit te voelen. Nu sinds gister steekjes rechts onderin m'n buik. Benieuwd of dat iets zegt...

4. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik lees ook even mee..
    Ook hele gele, soms rooiige, urine en steken in mijn onderbuik.
    Hoewel ik wel moet menstrueren deze maand, maar op mijn vruchtbaarste dag wel gemeenschap gehad met mijn partner.

5. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier vorige week eisprong gehad. Maar zooo moe, hoofdpijn en rommelende darmen. Vandaag echt steken. Zo benieuwd of dit met een zwangerschap te maken kan hebben.
    Maar wil mezelf eigenlijk niet te gek maken. (Al doe ik dit nu wel haha)

6. linnypinny1986

25 mei 2014
    37
    0
    0
    hai dames, ook ik heb sinds vandaag last van mijn buik. krampjes om de 5 min en af en toe een kleine steek links onderin mijn buik. Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met een eventuele innesteling. Vorige week tijdens mijn eisprong geklutst met mijn vriend. Ben benieuwd of ik deze week ongesteld wordt. Ik heb ook last van getrokken borsten. Ze worden met het uur harder en doen aan de zijkant meer pijn. Ook heb ik een blauwe ader op mijn borst die er hiervoor niet zat. Mijn temperatuur is sinds vanochtend ook 37 graden. Ben heel benieuwd.

7. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Spannend voor iedereen.

8. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Bij mij was dit een goed teken.

Maar vergeet niet: je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden.

9. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hoop dat het bij mij ook zo mag zijn jongenmama.
    Maar weet indd ook dat het gewoon niks kan zijn.

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer wat steken en ook wat weeïg gevoel een beetje in m'n baarmoeder. Ik voel het in m'n liezen vooral die steekjes... Afwachten nog... Tussen 9 en 11 juni m'n nod.

11. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Bij mij net hetzelfde!! :) Ook vorige week eisprong. Nu rommelende darmen, heel moe, hoofdpijn, af en toe zeurderige pijn in de onderbuik.. Let us hope! ;)

12. linnypinny1986

25 mei 2014
    37
    0
    0
    Ik heb een 2e blauwe ader erbij gekregen sinds vanochtend. Zo vreemd.. Ook sinds nu hoofdpijn. Wat zijn dat toch voor blauwe aders?

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.781
    212
    63
    Ik had dat tijdens zwangerschap van mn zoontje.
    Maar heb het tussendoor ook wel eens gehad, toch iets hormonaals volgens mij...

14. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zou er niet te veel mee bezig zijn, want dan blijft je menstruatie ook uit een paar dagen. Schijnzwanger. Dan is de teleurstelling ook groter dan wanneer je er niet heel erg mee bezig bent denk ik

15. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Hoi , ik had mijn eiersprong de 19e 2 dgn erna had ik een beetje bloeding bij het afevegen en menstruatie krampen , ze waren hevige. Ik had veel pijn in mijn linker lies dat ik kon niet lopen. Die menstruatie krampen bleven tot maandag, zondag heb ik een test gedaan die was positief , dus. Ik denk dat ik heb miijn inestelling gevoeld, sinds dinsdag geen menstruatie pijn meer alleen heb ik barmoede pijn als of die is aan rekken!

16. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duqi, dat klinkt goed! Gefeliciteerd!!
    Vandaag weer zeurend gevoel in m'n baarmoeder. Niet heel heftig steeds dus het kan alle kanten nog op :)
    Al heb ik nooit tussendoor zo ver voor m'n nod die zeurende pijn...

17. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hier gisteren hele erge steken gehad, maar vandaag opeens niks meer. Dus ga er ook gewoon maar van uit dat ik niet zwanger ben. Anders bleven de kwaaltjes wel.

18. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Summer, kan het geen innesteling zijn geweest? Alles kan nog denk ik hoor :)

19. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    thanks bessi turf:)

20. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Bessie turf zou kunnen weet het niet. Maar gaan de kwaaltjes erna weg dan? Daarom denk ik dat het niks is. Al hoop ik stiekem van wel. Hoe is t bij jou?

Deel Deze Pagina