Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Bruin zegt niks...dat is oud bloed. Misschien voorbereiding van je baarmoeder die nog even opruimt voor een goede innesteling?

Toen ik zwanger was van de oudste, heb ik zelf een tampon gedragen omdat ik dacht dat ik ongesteld werd. 4 weken daarna toch maar een testje omdat het niet echt was doorgezet en toen was ik 8 weken zwanger. Dat was dus innesteling.
    Was bij afvegen echt roze/oranje.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

Spannend hoor.....

3. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag Ladys,

Ik lees mee en had een vraagje heb deze cyclus na me eisprong ongeveer vollere borsten en het houdt aan over een weekje is mijn NOD. Wat is jullie ervaring? Zijn er dames die altijd vollere borsten krijgen na ei en aanhoudt tot NOD of kan het een eventuele kwaaltje zijn ;)?

Liefs

4. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Verder nog geen bloed love2 live?

Nootje, in de hoeveelste ronde zit je? Ik herken dat gevoel wel, heb het alleen deze maand niet.

Hier vandaag (om 9.30 uur) ook een roze sliertje en verder niets. Morgen NOD, ga er vanuit dat ik ongesteld wordt. Heb nog wel een klein beetje hoop!

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    #205 Love2Live, 22 okt 2013
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
    Nog geen roze slijm of bloed gezien na vanmorgen. Denk morgen.....

MiekeH, laten we hopen dat het geen voorbode is! Ben benieuwd! :)

6. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Super spannend dit...!! Duim voor je.

7. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Ik denk echt dat dat per persoon verschilt.
    De vorige maand (1e ronde) had ik meteen na mijn ei gevoelige en grotere borsten. Normaliter heb ik dat een week voor mijn NOD, niet 2 weken. Dus ik was er van overtuigd dat ik zwanger was, zeker ook omdat ik andere kwaaltjes had zoals meer trek en brandend maagzuur continue en 3 dagen overtijd. Toch werd ik ongesteld, de meest heftige keer ooit. Wat een b****verlies en pijn had ik zeg. Sorry voor de details.

Nu 2e ronde. Meteen dag 2 of 3 na mijn ei weer pijn in mn borsten en groter weer. Maar durf er dit keer niet vanuit te gaan dat het wat betekent.

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Hier nog geen rood te zien :) Temp is wel weer gedaald..

9. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Je NOD komt steeds dichterbij.
    Nog ff geduld..

Ik heb inmiddels kramp in mn onderbuik en rugpijn.
    Niet alleen onderrug, maar ook middenrug.

Ben zo bang dat dit een blaasontsteking is ofzo en ik me voor niets zo verheug op een zwangerschap. Weet dat ik dat laatste als zelfbescherming sowieso moet laten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wil dit te graag :(

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dit vond ik net op het net....het gaat over de baarmoeder:

Tijdens de eerste weken van je zwangerschap
    Tijdens de eerste weken van de zwangerschap ligt de baarmoeder nog laag in de buik en drukt tegen je blaas waardoor je vaker moet plassen. Soms kantelt de baarmoeder achterover tijdens de eerste weken van de zwangerschap om vervolgens in een later stadium weer terug te kantelen. Door de hormonen tijdens de zwangerschap maakt je lichaam meer bloed aan. Zowel de baarmoedermond als je schaamlippen zullen wat meer blauw verkleuren door de grotere doorbloeding ervan. Ook zal de baarmoedermond door de doorbloeding meer gezwollen zijn en daardoor zo hard aanvoelen als het topje van je neus.
    Door de flinke doorbloeding van de baarmoedermond kan er door een kleine aanraking al een adertje knappen wat je merkt doordat je wat bloed verliest.

11. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Hmm interesting...thanks for sharing..

12. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja dat dacht ik al. Dat 2 kanten op kan gaan. Ik wacht rustig af als dat lukt iig. 30 okt is mijn NOD.

13. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    Pff nog een week wachten dus. Vreselijk.
    Ik 1 november, maar merk al dat ik er teveel mee bezig ben waardoor ik mn werk niet goed doe. Ik ga het dus even laten rusten (voorzover dat lukt) en merk het vanzelf wel.

14. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik heb een schommelende cyclus tussen de 26-30. Ik ga altijd van de langste cyclus uit. Dit is alweer ronde 19 voor mij. Ik ben er ook teveeeel meeee beziggg! Dat wil ik ook niet meer pff ik let ook op elke verandering.

15. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik ben vandaag zo verdrietig. Zit er helemaal doorheen :( Ik ben inmiddels 31 en heb steeds het gevoel dat het mij niet gaat lukken. 16 jaar pil is veel en daarbij ook nog mijn leeftijd.

Ik ben sinds mei gestopt met de pil en we zijn nu bijna 4 rondes verder. Waarom is dat gevoel dat het niet gaat lukken toch zo sterk.

16. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Love2live: niet de hoop opgeven. Die moeilijke dagen heb ik ook weleens ik ben er dan helemaal klaar mee en boos/verdrietig en dan lijkt het alsof ik de enige ben die maar niet zwanger raakt. Geef niet op en blijf hopen en positief blijven en hoop dat jij en alle andere dames met een kinderwens zo snel mogelijk verblijdt zullen worden met een wonder!

17. Sarsin

Sarsin Actief lid

11 sep 2012
    255
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trouwens jij zit in ronde 4 ik in ronde 19 wat moet ik dan denken hihi?

18. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik kan het niet uitleggen, maar al sinds mijn 25e heb ik het gevoel dat ik geen kinderen kan krijgen. Ondanks mijn regelmatige cyclus nu denk ik dat nog steeds. En als 32 jarige mijn eerste kind te krijgen klinkt zo 'oud' :$

19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Lieve woorden. Ik kan begrijpen dat het voor jou ook een lange weg is (geweest). Ik wil zeker niet egoistisch overkomen, maar het meer van mij afschrijven. Ik probeer echt positief te blijven, tot blijkt dat het weer niet gelukt is. Wat voel ik mij bluh zeg! Denk dat het een groot ongi-symptoom is..

20. Denise05

Denise05 Lid

18 okt 2013
    21
    0
    0
    Vestigingsmanager kinderopvang

Geef het nog even. Gebruik je ovu testen? Dan weet je in ieder geval of je een eisprong hebt.... Ik ben 14 mnd bezig geweest, ben nu 29. Voor mijn eerste zwangerschap had ik PCOS met 6 mnd geen menstruatie. Uiteindelijk ma 3 cyclussen was het raak zonder hulp.... Geloof me je lichaam is een raadsel. Houd nog even de moed. 4 rondes na 16 jaar pil is niet gek en anders HA vragen om inwendige echo/ onderzoek, check of alles er goed uit ziet.... Om je gerust te stellen.
    Blijf positief! 31 is tegenwoordig nog jong om moeder te worden!

Deel Deze Pagina