Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3S3

3S3 Niet meer actief

@ Michelle, ja hoop het ook maar denk dat het helaas niet raak is.. :(

2. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Bn, nog nooit gehoord. Je NOD is al bijna! Spannend :)

3. Memories

Memories Niet meer actief

Herkennen jullie kokhalzen / spugen in de vroege morgen als signaal ?

Vanochtend rond 5u werd ik plots wakker en moest 3x naar de wc rennen omdat. Ik dacht dat ik moest spugen.
    T was meer kokhalzen aangezien er niks mee kwam ja wat slijm en maagzuur.
    Ik dacht griep te hebben maar na 7u was alles weer over en voel ik me weer kip lekker

Ik hoop dat dit bij 1x.blijft want ik heb echt een fobie.voor spugen enz

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hi meiden ik praat ook graag mee met jullie op het forum. Mijn ei was 21 oktober en NOD is 6 november ongeveer. En wij zijn bezig met ons eerste kindje. Ik hoop dat het dit keer raak is, ik voel me zoveel anders dan de vorige keren. Maar dat las ik hier al dat heeft niet altijd wat te betekenen. Ik heb:
    - gevoelige borsten
    - weeig
    - moe
    - hoofdpijn
    - druk/ongi gevoel in me onderbuik

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Spannend Joyce!
    Hoe lang zijn jullie al bezig?
    Nog even wachten en dan kun je testen :)

6. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Pas 3 maanden, dus nog niet zo heel lang maar we zouden het zo graag willen. Ja nog een weekje dan kan ik testen, zo spannend allemaal. En jullie Elles, hoeveelste humpie? En hoe lang zijn jullie bezig?

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Is ook spannend ;) en dan duurt wachten heeeeel lang!
    Weet je trouwens zeker dat je je ei hebt gehad, de 21e?

Voor ons eerste kindje :)
    Ik heb 27 maart mijn laatste pil gehad.
    Onregelmatige cyclus helaas...
    In juli een vmk, en daarna kwam mn cyclus niet meer op gang. Uiteindelijk, met medicatie opgewekt, na 62 dagen weer ongesteld.
    Zit nu in de 6e ronde, dag 38 alweer... schiet niet op ;)

8. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Ik heb eigenlijk niet echt symptomen alleen nu hele rare zeurende rugpijn kan het niet echt aanwijzen en ik kan alleen maar janken!! Had net de instelling gekregen van kom op niet alleen aan zwanger worden denken je merkt van zelf wel of je ongesteld wordt of niet maar nu heb ik toch weer zo iets van hmm morgen 9dpo, testje wagen? Pfffff slaatnergens op!!

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja ik heb hem duidelijk gevoeld op de 21ste. En de dag er na dat rekbare doorzichtige slijm 1 dag. Heb ook een app waar ik alles op invul zodat je een beetje een richtlijn hebt. Mijn cyclus is vaak zo rond de 30 dagen dus wil ook niet te vroeg testen dat je dan toch nog ongi word. Pff wat vervelend allemaal meid, het zit je dan ook echt niet mee! Hopelijk komt je cyclus snel weer in het gereel.

Ja dat wachten duurt me veel te lang haha.. Verschrikkelijk!

10. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    haha ja dat wachten is vreselijk

11. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Echt he michelle, en ik denk ook steeds o wat voel ik... En dat terwijl ik er juist niet te veel mee bezig wilde zijn. Maar dat lijkt gewoon niet te gaan hahaha...

12. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Ik kan er zo slecht tegen als mensen zeggen "je moet er niet zo mee bezig zijn" Weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik kan het niet hoor.
    Je hebt samen de keuze gemaakt om eb stap verder gaan.
    Je let op je voeding, je gaat aan de foliumzuur en je probeert elke maand je ei op te sporen... Als je je ei gevonden hebt, dan ben je ook al vaak een klein weekje aan het klussen... En dan ga je de wachtweken in, hup op de wachtbank 14 dagen lang :(:(:(:(:(
    O jee, ik moet vaak plassen, ik heb gevoelige tepels, rugpijn....
    Zou het????? En hoe dichter je bij je NOD komt hoe spannender het word.... Dus er niet mee bezig zijn.... Ik kan het niet hoor...

Daarom ben ik ook hééél erg blij met deze website, lekker alles van je afschrijven. Kletsen met lotgenoten, uit eindelijk hebben we allemaal 1 wens!!! Het mooiste wat er uit liefde tussen 2 mensen kan ontstaan!!!

Ik zeg Go Girls!!!! Klets, praat en vraag en maak van je hart geen moordkuil.

Liefs en knuffels Junyor

13. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Junyor, ik ben het helemaal met je eens en ik denk dat elke vrouw voelt wat jij zojuist omschrijft! Ik heb het dus gewoon met niemand gedeeld dat wij voor het eggie gaan. Dat scheelt zoveel gevraag om je heen, alleen me moeder weet het, en zij weet wat wachten is (3jaar voordat ze zwanger werd). Haar advies was ook hou het lekker voor jullie samen, want al die vragen maken je zo ongelukkig. Dus daarom ben ik ook zo blij met dit forum. Alles kunnen bespreken met lotgenoten dat is zo fijn!!!

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Fijn he :)
    Bij ons weet ook niemand het. Fijn dus om hier dingen te kunnen delen/vragen.

15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja echt he! Nou ik wilde gewoon weten of er medische redenen waren waarom het zo lang duurde bij me moeder, bedoel dan moet ik daar misschien ook rekening mee houden. Maar omdat zij weet hoe vervelend al die zwangere meiden om je heen zijn en al dat gevraag, doet zij dat niet. Dus we hebben het er verder nooit over, dus ben heel blij met jullie!!!

16. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    #276 Sommerfugler, 28 okt 2013
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
    Wachten is superirri!!!! :p

Trouwens..dat doorzichtige rekbare slijm komt volgens mij echt altijd vóór de eisprong (zo'n 2 tot 4 dagen ervoor), omdat dat het enige slijm is waar het sperma wel doorheen kan het niet te zuur is, de zaadjes zitten dan al hoog en droog als het eitje komt om daarna meteen met z'n allen "aan te vallen" ..na de eisprong is het sperma in de meeste gevallen te laat bij het eitje (die is dan al niet meer)..

Dat maakt dus wat uit qua testdatum :) tussen de 6 en 12 dagen na de eisprong/bevruchting kun je dan de innesteling verwachten, als het gelukt is, dan nog eens 6 dagen wachten en je kunt testen :p
    En in de tussentijd..aargh!!! Wachten!!! :x

Mijn NOD is deze week..ergens..weet nog niet precies hoelang mijn cycli duren..elke gang naar het toilet is nu..voorzichtig kijken of..oeh nee, nog niet!! Weer wachten :p

Voel van alles natuurlijk :p maar ook dat kan ontpillen zijn: ben sinds augustus gestopt met de pil, eerste maand voelde ik niets, tweede maand heel veel en nu weer maar heel anders..pfff: wachten :p

17. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    Nou ik weet iig al wel zeker dat het niet raak is deze maand, ggelukkig heb ik al mn klachten opgeschreven en kan ik me een hooop besparen volgende maand! Had vannacht erge jeuk rondom me schaamlippen en dat is bii mij altijd een teken dat ik ongesteld ga worden! :(

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hoi Sommerfugler,

Ik had over dat rekbare slijm ook gelezen, maar het gaat er om dat het in je vagina zit en niet er uit, het kwam bij mij dinsdag er uit en woensdag had ik al weer normale afscheiding. Maar we hebben de 21ste geklust dat als ik 22 vruchtbaar was had ik nog een buffertje zwemmers als het goed is haha! ik zit dus nu op 7 of 8 dagen na de eisprong en heb nog geen innesteling gevoeld of licht bloed verloren. We wachten het maar gewoon af haha!

Als denk ik dat niet niet zo is, vorige week was ik er van overtuigd dat het wel zo was. Maar nu niet meer, klachten zijn minder en denk dat ik gewoon meer een beetje ziekjes ben dan zwanger. Maar zeker weten doen we het nooit dus we wachten tot de testdag haha!...

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    He Michelle wat balen zeg! Wanneer is je NOD? Bedoel weet je het heel zeker dat je ongi word.

20. Denise05

Denise05 Lid

18 okt 2013
    21
    0
    0
    Vestigingsmanager kinderopvang
    Hier helaas niet best nieuws, bijna zes weken zwanger, vandaag hevig bloedverlies. Ik kwam op dit forum met een zw test die onverwachts positief was.... En nu zit ik even in een heel diep dal.... Het is toch echt de start van een miskraam...
    Na 14 maanden eindelijk spontaan zwanger en nu weer kwijt.

Ik ga dit topic voorlopig dus niet meer volgen.

Iedereen heel veel succes! Het is en blijft dus altijd spannend.... Elke naderende NOD, elke dingetje dat je voelt aan je lichaam... Wens jullie al het geluk toe en mooie zwangerschappen!

Deel Deze Pagina